De hoogste snelheid in Aerofly Professional

Stevo

Forum veteraan
Zo even een topic gestart over hoe snel je al hebt kunnen vliegen in Aerofly Professional.

Mijn record staat op 541 Km/u met een highly modified F16. 8)

Stevo

met de bell x-1E ben ik wel boven de 800km/uur gekomen, maar of dat nou echt zo realistisch is...
een paar cijfers invoeren bij de drag en vermogen kan iedereen, beetje raar topic eerlijk gezegt.

aviador zei:
beetje raar topic eerlijk gezegt.

Ach een mens moet zichzelf niet al te ernstig nemen, deze draad werd geopend puur voor de gein.

@ Noah

De mijne blijft wel heel hoor, gewoon kwestie van de nodige aanpassingen te doen.

Wel heftig die +800 Km/u

Stevo

Stevo zei:
Ach een mens moet zichzelf niet al te ernstig nemen, deze draad werd geopend puur voor de gein.

heb je wel gelijk in ja, wel leuk om te kijken wat de limiet is van AFPD.

ik had ook nog eens een vlietuig gedownload dat een soort van raket was, ging ook vrij hard :roll: maar omdat het er echt niet uitzag heb ik hem verwijdert.

ik vind trouwens dat realflight veeel overtuigender overkomt kwa snelheid van modellen, als je dan met een jet voorbij komt met het geluid hard loopt er echt adrealine door je lijf :D

Mijn sneltste is een gemodde ***** dat ga ik niet zeggen voor het geval er een wedstrijd uit voor komt met meer dan 1000 kmpu.

Zal zo is even een screentje maken.

Zie hier mijn resultaat, flink verkleint want modelbouwforum foto upload pakte hem niet.

AFPD.JPG

Ja goede dag zeg Wartexx 1089 Km/u 8O

Zijn er die nog beter doen? Ik hoor het graag,

Topic even wat aangepast zodat ook andere sims kunnen deelnemen.

Stevo

zou wel vrij zielig zijn als je het gaat photoshoppen :roll:

net met een pylonracer met 22 lipo cellen en een 5400kv motor het volgende gehaalt, en het vliegtuig brak niet :wink:

als jullie willen maken ik wel een screenshot van het hele beeld

Ohh jah, ik wil er even bij zeggen , dat ik het wel zo eerlijk vind als je niet in de instellingen van afpd zelf gaat frotten maar alleen met de edit aircraft knop.

Absoluut Wartexx!

Het is de bedoeling van deze draad om met een aangepast vliegtuig een zo hoog mogelijke snelheid te ontwikkelen. Als men begint met de parameters van AFDP zelf te veranderen dan hoeft het voor mij niet meer en kun je figuurlijk, na het nodige aanpassen, op 10000 Km/u uitkomen.

Ik zeg het nogmaals, met bestaande modellen voor een sim een zo hoog mogelijke snelheid ontwikkelen na deze te hebben aangepast in de editor. Daarom vond ik dat mijn aangepaste F16 met zijn +500 Km/u het bijlange zo slecht nog niet deed.

Graag ook erbij zetten waar je de vliegtuigen kan downloaden waar je je poging mee gedaan hebt, want sommige mensen kunnen zelf vliegtuigen ontwerpen voor afpd en dat is dus niet eerlijk, dan zou je een soort 5 cilinder turboprop X5 kunnen maken in de vorm van een pijl:p wedde die gaat over de 2000kmpu!

de modellen die ik heb gebruikt om boven de 2000km/h te komen heb ik gedownload van rcsim.de, helaas is die site neit meer bereikbaar.

Back