Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dit is dus geen hybride maar dit is een "normale" turbine met afterburner,Kijk, dit begint erop te lijken:
Geef toe: dit ziet er aardig efficient uit toch!
dit is dus geen hybride maar dit is een "normale" turbine met afterburner,
waar kun je dat aan zien? het branstof peil kun je zien zakken, dus zo erg efficient lijkt het me niet.
No shit Sherlock: dat is inderdaad een normale turbine! Dat heb je heel goed gezien. :showass:
Die gast die het ding gebouwd heeft claimt dat die naverbrander iets van 30% extra stuwkracht geeft...da's dan door al
!Wat je gaat zien namelijk, is dat electrische aandrijving in de toekomst de méést efficiente manier wordt om een vliegtuig voort te stuwen...een borstelloze electromotor in combinatie met een ultieme batterij...op een gegeven moment zal je daarmee de ultieme power-to-weightratio mee behalen. In de modelbouw is dat moment al aangebroken....in de modelvliegerij al helemaal...er is echter één tak daarvan die nog niet is gezwicht voor al dat LiPo-geweld...en dat zijn de turbinejongens. Jullie dus
EDF is net bruikbaar want je hebt DRUK nodig....... Gebruike een compressor net als een turbine en bouw daar een brandkamer achter, dat is de enige manier om iets van een stuwkracht te ontwikkelen. EDF gebruiken is zonde van je tijd want die bouwdt gewoon geen druk op en zodra de luchtstroom tegengewerkt wordt werkt een EDF gewoon niet meer.