De idioten van TBS nogmaals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bedoelt de reactie die je terug krijgt, of de soms "onhandige" manier van aanspreken ?,
haha
Nee ik snap je volkomen...

Hmm, het is net het echte leven, je zou denken dat er iemand liegt :wink:
Ach commercie, doet rare dingen met mensen...

Idd net de echte wereld.... Nu weet ik weer waarom ik terughoudend ben om in dit soort draadjes te reageren, of om kennis te delen die wellicht niet bij 'de waarheid' van sommigen past. Voornamelijk vanwege dit soort suggestieve opmerkingen.

Ik had naar aanleiding van Robbie zijn reactie nog wel wat meer toelichting willen geven, maar ben er wel klaar mee. Sommige mensen moeten altijd voor anderen antwoorden, gaan standaard tegendraads reageren, weten altijd hoe het zit of zoeken het laatste woord. Ik snap het volkomen...

Wijs Rogier.
Waarom denk je dat het overgrote deel van het forum niet reageert.
Soms is het beter om er het zwijgen toe te doen. 8)
Ben.

Wijs Rogier.
Waarom denk je dat het overgrote deel van het forum niet reageert.
Soms is het beter om er het zwijgen toe te doen. 8)
Ben.

Het jammere is Ben, dat een forum juist de uitgelezen plek is om informatie met elkaar te delen.... Deel je informatie met elkaar, dan krijg je dit soort suggestieve opmerkingen en dat zorgt er dus voor dat mensen hun info die ze mogelijkhebben, niet met anderen delen. Daar verpest je dus een zeer belangrijke functie van het forum mee...

Ik begrijp niet waarom mensen zich druk maken in andermans gedrag.
De piloot is er zelf verantwoordelijk voor , gebeurd er een ongeluk dan zal hij er voor moeten neertellen...
Tja de ene vliegt gekker als de andere dus zulke films en verhalen zullen we nog veel zien en horen.
Mensen zoeken nu eenmaal graag de grenzen op ..

nee nee nee ja nee nee na nee toch maar niet doen al doe ik me vens er geen plezier mee hahaah wat een laag volk dit dat filmpje slaat kompleet nergens op van a tot z.

Het jammere is Ben, dat een forum juist de uitgelezen plek is om informatie met elkaar te delen.... Deel je informatie met elkaar, dan krijg je dit soort suggestieve opmerkingen en dat zorgt er dus voor dat mensen hun info die ze mogelijkhebben, niet met anderen delen. Daar verpest je dus een zeer belangrijke functie van het forum mee...

Is dat zo?, door juist niet te reageren, stopt deze stroom ook niet vanzelf...
Dus ja wat is dan wijsheid? Niet reageren, en door laten gaan tegen beter weten in ? of toch een halt toe roepen, door wel te reageren, en dus tegen zere beentjes van diversen schoppen... ?

Keuzes, keuzes..

Mooi he?, en zo zit het leven vol met dit soort dingen..
Mischien wel een leuke serie films, als we het over keuzes hebben, SAW 1 tm 6.
Voor de een een "normale" horror film, voor de ander en stukje geniaal overdreven doorgevoerd psychologische stukje werk ,van een erg ziek man, met meer dan 10 dubbele bodems...

Resumee en ontopic,
Iedereen heeft recht op zijn eigen waarheid hoe krom deze ook moge zijn.. Der komt vanzelf wel een dag dat de meerderheid door heeft wie wel en niet serieus genomen kan worden. Wie wel, en niet met een korrel (of 10 kilo) zout zou genomen moet worden...

De geschiedenis is leert ons dat dit altijd al zo was, en dus waarschijnliijk wel zo zou blijven... Ik heb niet veel noodzaak om dit anders te zien. Enkel duurt het soms wat langer dan dat gewenst is..

Vanuit TBS gezien is het een goede zet, doel is meer verkoop, en dat lukt door dit. Simpel.

Is dat zo?, door juist niet te reageren, stopt deze stroom ook niet vanzelf...
Dus ja wat is dan wijsheid? Niet reageren, en door laten gaan tegen beter weten in ? of toch een halt toe roepen, door wel te reageren, en dus tegen zere beentjes van diversen schoppen... ?

Keuzes, keuzes..

Mooi he?, en zo zit het leven vol met dit soort dingen..
Mischien wel een leuke serie films, als we het over keuzes hebben, SAW 1 tm 6.
Voor de een een "normale" horror film, voor de ander en stukje geniaal overdreven doorgevoerd psychologische stukje werk ,van een erg ziek man, met meer dan 10 dubbele bodems...

Resumee en ontopic,
Iedereen heeft recht op zijn eigen waarheid hoe krom deze ook moge zijn.. Der komt vanzelf wel een dag dat de meerderheid door heeft wie wel en niet serieus genomen kan worden. Wie wel, en niet met een korrel (of 10 kilo) zout zou genomen moet worden...

De geschiedenis is leert ons dat dit altijd al zo was, en dus waarschijnliijk wel zo zou blijven... Ik heb niet veel noodzaak om dit anders te zien. Enkel duurt het soms wat langer dan dat gewenst is..

Vanuit TBS gezien is het een goede zet, doel is meer verkoop, en dat lukt door dit. Simpel.

Wat een vage reactie, Emil. Zou je e.e.a. kunnen toelichten?

Ik begrijp hem ook niet helemaal. Zou je dit willen uitleggen Emil?

Wat een huilie huilie hier zeg, het was gewoon een grappig filmpje kom op zeg.. daarbij is het in Frankrijk.. en om nou allemaal rare voorbeelden en vergelijkingen erbij te halen is wat vreemd.. gewoon een grappig filmpje en heel onschuldig.. anders dan bijv ghostrider om maar een rare vergelijking te trekken.. die dolde de politie met 300kmh op de Parijse peripherique.. dit is toch gewoon een dolletje of zie ik dat verkeerd? Vast maar i dont care!

Laatst bewerkt door een moderator:
Neenee...we doen geen huilie-huilie...we doen discussieren.....gewoon...om eens te zien wat we nou acceptabel vinden en wat niet....

Heb je de hele controverse rond TBS al een beetje gevolgd?

Ik begrijp hem ook niet helemaal. Zou je dit willen uitleggen Emil?

Ja hoor..
Stel je ziet ondeugdelijke info.. Of er klopt echt iets niet.
Als je dan niets zegt blijft dat voortbestaan... Zeg je der wel wat van dan schop je sommigen tegen hun benen. Daar komt natuurlijk gezeur van.

Welnu das de keus welke je maakt, houd je je (wijs) stil?, en dan is dat wel wijs?, omdat de foutieve stroom van info gewoon doorgaat..

Dat bedoel ik...

Voor jou Emil, gaat dit helemaal niet meer over het TBS filmpje.
Wat ik zie, Emil, is dat je suggereert dat iemand keihard liegt. Niet suggestief, pure insinuatie.
Vervolgens kom je met de meest vage reactie, waar je insinueert dat de persoon die je eerst als leugenaar uitmaakt, nu een psychopaat is.

En kom niet met een reactie dat je het niet zo bedoeld hebt, kom met een verontschuldiging naar die persoon. Zo ga je niet met elkaar om.

Emil, ik moet zeggen dat het iets duidelijk wordt, maar nog steeds druk je je nog wat onhandig uit.

Je zegt: als ik ondeugdelijke info zie, dan zeg ik daar wat van. Dat lijkt me prima, want door ondeugdelijke info kan je iemand op het verkeerde been zetten.

Het gaat er alleen om, denk ik, HOE je dat zegt. En volgens mij doe je dat niet door iemand te citeren in rode letters met de mededeling dat iemand misschien liegt....

Je citeerde mij ook in die bewuste post: ik had me dus ook aangesproken kunnen voelen.

En dit is het laatste wat ik hierover wil zeggen, want het is niet mijn bedoeling om Emil te k4kken te zetten of zo....

Beste mensen, denk dat het hier meer een reklamefilmpje zal zijn dan wat jullie ongehoord lijken te vinden. Als je alle reklame letterlijk gaat nemen dan vrees ik daat je nog veel kwaad zal zijn. Alles wat je ziet is volgens mij in scene gezet en is de politie er van op de hoogte. Geen paniek voor het imago zou ik zeggen. Anders had je al lang geen C...Cola meer mogen drinken als alles in de reklame echt moest zijn. Relativeren dus mensen....

Ik geloof er geen fluit van dat het in scene gezet is. Als Trappy op zijn filmpjes wordt aangesproken, zegt hij ALTIJD dat het in scene gezet is en dat alle vergunningen in orde waren en iedereen ervan op de hoogte was.

Het jammere is eigenlijk dat het helemaal zijn schuld niet is. Het is de domme meute die zijn filmpjes geweldig vindt, die de schuld draagt als er eens wat verkeerd loopt en er maatregelen genomen worden.

Zelf vind ik de filmpjes rcexplorer vbv veel leuker en beter gemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back