Psygho (Emil)
Forum veteraan
Je bedoelt de reactie die je terug krijgt, of de soms "onhandige" manier van aanspreken ?,
haha
Nee ik snap je volkomen...
haha
Nee ik snap je volkomen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, het is net het echte leven, je zou denken dat er iemand liegt
Ach commercie, doet rare dingen met mensen...
Hmm, het is net het echte leven, je zou denken dat er iemand liegt :wink:
Ach commercie, doet rare dingen met mensen...
Wijs Rogier.
Waarom denk je dat het overgrote deel van het forum niet reageert.
Soms is het beter om er het zwijgen toe te doen. 8)
Ben.
Het jammere is Ben, dat een forum juist de uitgelezen plek is om informatie met elkaar te delen.... Deel je informatie met elkaar, dan krijg je dit soort suggestieve opmerkingen en dat zorgt er dus voor dat mensen hun info die ze mogelijkhebben, niet met anderen delen. Daar verpest je dus een zeer belangrijke functie van het forum mee...
Het jammere is Ben, dat een forum juist de uitgelezen plek is om informatie met elkaar te delen.... Deel je informatie met elkaar, dan krijg je dit soort suggestieve opmerkingen en dat zorgt er dus voor dat mensen hun info die ze mogelijkhebben, niet met anderen delen. Daar verpest je dus een zeer belangrijke functie van het forum mee...
Is dat zo?, door juist niet te reageren, stopt deze stroom ook niet vanzelf...
Dus ja wat is dan wijsheid? Niet reageren, en door laten gaan tegen beter weten in ? of toch een halt toe roepen, door wel te reageren, en dus tegen zere beentjes van diversen schoppen... ?
Keuzes, keuzes..
Mooi he?, en zo zit het leven vol met dit soort dingen..
Mischien wel een leuke serie films, als we het over keuzes hebben, SAW 1 tm 6.
Voor de een een "normale" horror film, voor de ander en stukje geniaal overdreven doorgevoerd psychologische stukje werk ,van een erg ziek man, met meer dan 10 dubbele bodems...
Resumee en ontopic,
Iedereen heeft recht op zijn eigen waarheid hoe krom deze ook moge zijn.. Der komt vanzelf wel een dag dat de meerderheid door heeft wie wel en niet serieus genomen kan worden. Wie wel, en niet met een korrel (of 10 kilo) zout zou genomen moet worden...
De geschiedenis is leert ons dat dit altijd al zo was, en dus waarschijnliijk wel zo zou blijven... Ik heb niet veel noodzaak om dit anders te zien. Enkel duurt het soms wat langer dan dat gewenst is..
Vanuit TBS gezien is het een goede zet, doel is meer verkoop, en dat lukt door dit. Simpel.
Wat een vage reactie, Emil. Zou je e.e.a. kunnen toelichten?
Ik begrijp hem ook niet helemaal. Zou je dit willen uitleggen Emil?