De Jabo II

• Topicstarter Topicstarter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
-~Daniël~- zei:
nou volgende maand kan ik hem bestellen (eerder als ik mijn ouders overhaal..)

Mwah ik hoorde hem een stukje terug al zeggen dat hij het bij elkaar heeft maar nog 1 maandjes moet door sparen. dus dat hij het over een maandje gaat bestellen. Of mischien sneller als ze ouders het even voor willen schieten

ik doe werk bij de fmd media en daar verdien ik 7cent per poststuk..... en deze maand is het druk dus verdien ik mischien wel 100euro per dag :)

@maartenR dan neem ik er nog een zenderset van 100euro bij en dan kom ik op ongv 500 euro

dat zal wel lukken (mijn ouders kunnen deze mand helaas niet voorschieten ivm schoolboeken)

dit zijn geen folders.... (geadreseerd reclame :P)

van neckerman enzo maar de aantallen kunnen tussen de 200 en 1000 zijn dus

Dat mag je pas vanaf je 15e doen :?:

Ik heb het NRC handelsblad voor heel Groenlo, een wijk van in totaal 14 km. Dit 6 dagen per week levert ongeveer 130 euro per maand op. Voor een 17-jarige.

//edit

Nu ik erover nadenk...100 euro per dag, 3 keer per week = 300 euro, 300x4 = 1200 euro.

1200x3 is 3600 euro per kwartaal.

Hoe doe je dat in godsnaam met de kinderbijslag ?

En met zulke bedragen kan er ook wel een raptor af :wink:

Dit is eenmalig inprinciepe.

7cent per post stuk normaal heb je niet zo veel.
Nu is er weer een nieuwe neckermann uit dus dat is weer ff lekker veel. maar dat is met 2 a 3dagen over.

hmm ok :spam: :ontopic: :)

bij die GWS senderset zitten al 2 naro servo's / ontvanger(als je de gws senderset aanschaft)

je lijstje wordt dan waarschijnlijk:

- Century Elite series FP || € 109,00
- GWS Zenderset || € 129,90
- CNE006 (paddles) || € 5,90
- 2 * flybars || € 13,80
- CNE052 (mixer) || € 49,30
- 2 * GWS Direct tail set || € 12,40
- 5 * GWS propjes || € 10,00
- 2 * Motor cn12rxc || € 24,40
- CNE022 (extra propje voor standaard tail-set) || € 9,30
- 3 * standaard rotorset || € 59.10
- trainingsgestel || gratis (actie van de maand)

Totaal: € 423,10

daarbij heb ik bij www.4rc.nl een gyro met HH (headinghold) besteld op advies van Satoer omdat de standaard gyro de staart niet echt op z'n plek houdt... (gyro: Gyro lichtgewicht LW200, 83,95 euro)

-------
Totaal: 507,05 euro

Zo te horen heb je niet echt veel moeite met deze grote bedragen dus zou ik als ik jou was even door sparen voor een iets betere zender zoals de MC-10 of MC-12 of een 2e hands hitec eclipse 7, perfect voor heli's.

Nou weet ik niet of er een ontvanger+servo's bij die MC10/MC12 komt...

de 2e hands hitec vind ik wel mooi kan ik ook andere helis mee besturen zoals de raptor ;)

@all sorry het kon tussen de 200 en 2000 zijn

ik trouwens ook zitten denken...... als ik het niet haal deze maand kunnen mijn ouders dan voorschieten

ochtend krant is cool verdien +/- 150 euro de maand voor elke dag een uurtje werken af en toe helpt me pa ook nog mee das wel makkelijk (doe het werk op me ma's naam:P) dus hoef geen 15 te zijn ben ik wel bijna nog 2 en en half maand en dan kan ik legaal werken :P nu je het zegt verjaardag geld :P

groete xander

maar ja dan moet je iedere dag vroeg je bed uit

voor de krant..... dit werk is maar 2 dagen in een

week en kan ik nog lekker normaal slapen ook

** blaaat **

Maar dit gaat off-topic, mede mijn schuld.

Koop een goede zender daar kun je een hele tijd mee vooruit

Een hitec eclipse 7 is een leuke zender, de fc16 van futaba, de ff7, de ff9 (al is die laatste een stuk duurder, maar dan heb je ook wat)

Ga nou eerst eens op een club kijken, vraag of je een keer aan de kabel mag, iig probeer eerst voordat je wat koopt.

Ik blijf erbij, dat je beter een sim kunt kopen en over een paar jaar een "echte" heli zoals een logo als je electro wilt of een raptor/sceadu voor brandstof.

dat was xanderdude die dat zei.......
:offtopic:

:ontopic:

maar ik ga binnenkort kijken (als mijn vader tijd heeft...)

en dan zal ik het eens goed na vragen

Ik weet dat het heeeeeeeeeeel lang duurt, maar op 1 mei kun je in Utrecht een heleboel ervaring op doen.

Nogmaals, ik weet dat het lang duurt, maar in die tijd kun je lekker doorsparen en volgende zomer lekker vliegen.

Enneh...ik heb er ook 3-4 jaar over gedaan om de heli te kopen ;)

Back