Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is me niet helemaal duidelijk of in de plaat deze randen zitten, maar het ziet er stukken beter uit ze te maken. Bovendien vallen daar straks mooi de railing achter
Hier zat toch een doorzakking. Het was slimmer geweest deze trap wat rechterop te printen. De goede hoek zoeken en kijken tot welke dikte je kunt gaan is de sport
Deze trap heeft spijlen van 0.25 mm, de vorige druk had 0.5 mm, en dat vond ik al geweldig
Ik plaats extra schotten uit de kopie, want ik wil dat het bovenliggende dek gaat bobbelen. Waarschijnlijk wat overdreven. Maar gelijk hou ik zo de wanden verticaal.
Van dit soort onderdelen verwijder ik de plakranden. Die maken de aansluiting alleen maar lelijk. Eigenlijk zou dat bijna overal kunnen met eventueel van binnen hoekverstevigers gelijmd. Dan zou het nog veel strakker zijn. De witte lijm is sterk zat voor lijmen oo de kopse kant
De tweede laag steunen. Bijzonder jammer is dat ze niet uitlijnen met elkaar. En niet zo weinig ook. Ik heb er geen verklaring voor, de dekken liggen perfect pas. Ook klopt de positie van de bovenste behoorlijk goed met de positie van de davids.ik had dit alleen op kunnen lossen door de onderste rij 2 mm naar rechts te schuiven (een giga gat!). Mijn ramen links lijnen ook perfect uit met de las in de romp. Maar goed, had ik dit geweten, dan had die ingreep gekunt
JA, ik weet het: ik heb de onderste fout gemonteerd. Zie het verschil: ik eindig met een paal, het voorbeeld met een stukje van van 3 mm en dan die paal. Ik heb voor en achter verwisseld!
Losmaken zit er echt niet meer in. Ben ik zo gek de stangen door te snijden en schuiven? Het is wel een dom gezicht zo
Wel, aan bakboord is het heel goed afgelopen. Gelukkig zaten de staven onderen nog niet vast, anders was het einde oefening
Alleen achter lijnt het niet uit
Maar dat sloop ik zeker niet.
Voor degene die mij navolgt: let op de uitlijnen van de dekken (mijn topdek achter zit echt 2 mm fout) en plak de strips van boven naar onderen. Plak dus eerst 110 etc, het bovenste dek, dat dek zit vast aan een positie met zijn davids. Daal dan af en lijn de poten uit (en maak niet mijn blunder. Ga dan naar het laagste, lijn weer uit (het feit dat palen voor de bolders staan geeft al aan dat hier iets niet klopt, en dan het bakdek. Alleen zo heb je zekerheid.