de lege tafel

Psycho Baby :evilbat:

full

Totale ommezwaai van hobby.

Laatst bewerkt door een moderator:
Graptje he . Voor de moment dit schuimpje voor indoor seizoen en daarna de t rex 600pro ombouwen naar ecureuil :cool:
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo'n bedrag spenderen moet kunnen vinden ze, maar wel zeuren als ik twee keer per jaar naar meisje van plezier ga a raison van 35euro. Nu vraag ik je, wie heeft er dan een gat in de hand?

Ik zag het een beetje laat, maar....

Ron toch!.... Je hebt een hand, en daar ook nog een gat in???? Dan hoef je die 35 Euro toch helemaal niet uit te geven?????

;)

Groet, Bert

Voor 35euro krijg je hier in Amsterdam alleen een vieze hero-h.. .
Bij het raam met de rode lamp is het minimaal 50euro.

Gewoon aanpappen in de kroeg en een paar drankjes aan haar geven(is lang geen 50euro), je krijgt dan vanzelf een fooitje(gezellig bij haar thuis).

Gewoon aanpappen in de kroeg en een paar drankjes aan haar geven(is lang geen 50euro), je krijgt dan vanzelf een fooitje(gezellig bij haar thuis).

Yep.... dat dacht je, dat dat goedkoper was.... als je pech hebt zit je er nog jáááren aan vast, en kost het je nog véél meer.... ;)

En buiten dat.... de keren dat dat aanpappen lukte, was de volgende ochtend meestal uitermate "ongemakkelijk" (Om het maar met de woorden van een vroegere mentor van mij te zeggen: "ik ben nog nooit met een lelijke vrouw naar bed gegaan, maar ik ben er vaak genoeg naast wakker geworden...." :rolleyes: )

Groet, Bert

En dan nog de kans dat je huidige vrouw vriendin er een / meerdere voor je gehad heeft is ook aanwezig...

Hmja, ik ken JOUW vrouw niet, maar die van mij hoeft haar geld niet op haar rug te verdienen hoor. Niet dat ik het veroordeel hoor. Als jij maar gelukkig bent toch?
Persoonlijk vind ik het niet zo'n fijn idee maar sommige mensen hebben een eigen auto en anderen gaan met de bus. Ieder het zijne he.

Ik heb nog nooit een goede vrouw alleen in de kroeg gezien. Alles wat buiten de kudde loopt is voer voor de leeuwen. ziek, zwak of stervende.

Je tafel is er nog steeds hoor: vrouwen kunnen ook over/op de tafel ;)

Moderator, kan dit draadje wegens te veel puberale testosteron en alghele schunnigheid gesloten worden? :mrgreen:

Back