De Maanraket van Professor Zonnebloem

Problemen

Heb ik weer.... Lekker op zoek naar de juiste lak. En dan moet er weer een of andere fiets met zijn trapper tegen mijn raket aan botsen.
Het kunnen er maar 3 zijn maar de dames weten van niets.....
&*^$%@!@^&&&&() etc. Dus weer plamuren voordat we gaan spuiten.

Geen foto, maar ik het plamuren is nagenoeg klaar. Dan nog schuren en dan wordt de hele boel gespoten met Flexa hoogglans spuitlak. Benieuwd of dat goed gaat. Zo niet dan schakelen we over op de autolak. Maar omdat dat ding toch voor sier in de kamer komt te staan (mijn vrouw moet ik nog wel even bijpraten) en wordt afgespoten met blanke lak, zou dat moeten kunnen.

Maar omdat dat ding toch voor sier in de kamer komt te staan (mijn vrouw moet ik nog wel even bijpraten) en wordt afgespoten met blanke lak, zou dat moeten kunnen.

Ik zou hem maar veilig in een afgeschermd hoekje neerzetten en de trappers van je vrouw haar fiets afhalen voordat je weer moet plamuren :p

Hoi,
Even een update zonder foto. De boel is geplamuurd en geschuurd. De raket staat buiten het bereik van de fietsen en is al in de witte hoogglanslak gespoten. Niet helemaal natuurlijk want dat is zonde van de lak.
Nu nog even ( :wink::wink::wink: ) de boel netjes afplakken, rood spuiten, blanke lak erover en dan.......
maar eerst dus afplakken :roll::roll::roll:

de raket

Goedemorgen, Eerder had ik u een bericht gestuurd betreffende de bouw van de raket.
U kunt mij ook mailen naar adrie.konings@planet.nl
Vanuit dat adres kan ik beter vragen waar het over gaat.

Graag zie ik uw mail binnenkort.

Groeten, A3

Medebouwers,

Maak er een mooie bouw:x-mas:Kerst:x-mas: vakantie van !
Gelukkig Kerstfeest en een voorzichtig uiteinde, want je weet, modelbouwers met te weinig vingers zijn er niet !

:x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas:

Ik ken er een paar met iets minder vingers dan gemiddeld :-S.
Maar dat heeft denk ik met deze tak van modelbouw te maken.

Maar ook van mijn kant jullie allen een goe gezond en gelukkig 2011.

Ik ken er een paar met iets minder vingers dan gemiddeld :-S.
Maar dat heeft denk ik met deze tak van modelbouw te maken.

Maar ook van mijn kant jullie allen een goe gezond en gelukkig 2011.

Hoi Jan Hein,
Mijn excuus, ik bedoelde opgepast met vuurwerk. Helemaal niet aan je ongeluk gedacht.
Luc

hehe

Het is er eindelijk van gekomen. Na lang wikken en wegen hoe ik de raket zou afplakken om uiteindelijk te kunnen spuiten is het er toch van gekomen.
Ook geleerd dat het echt niet handig is om tegelijkertijd met nog 2 á 3 modellen bezig te zijn.
Ten eerste de H.r. Ms. Tromp :
full

en de Blusboot Weser :
full

En ondertussen ook gestart met de bouw van de mijnenjager de Hr. Ms. Onversaagd.

Terug naar de maanraket, dit is 'm geworden :
full
full

Nu op zoek naar een mooi plekje in de huiskamer....... (leuke discussie ;-))

Laatst bewerkt door een moderator:
Back