De nieuwe honey Bee FP

hoi; koelkast hebt de gij daar een antwoord op hoe mijn peddele moeten staan ??.
recht of onder een bepaalde hoek.
 
hoi; de pedels voor te sturen moeten die recht staan of onder een bepaalde hoek
ik heb die er af gehad met een crach en ik weet niet meer hoe ze stonden???.
heeft iemand van jullie daar een antwoord op.


Hier is eea te vinden over de honey bee: Esky Honey Bee FP - EFlightWiki

De video's van nutcase zijn ook erg informatief: ESky HoneyBee Fixed Pitch V2

Ik heb wel gelezen dat hij stabieler zou zijn onder een kleine hoek maar ik hou hem recht(90 graden tov de hoofdas)
 
Ik heb mijn bestelling gedaan bij hobbymaniac

-Xtreme Metal Swash plate
-Xtreme Metal Paddle control frame
-Xtreme Central Hub & Blade Grip set v2
-Nieuwste Xtreme 380X brushed motor w/ 9T pinion
-Xtreme Direct Drive Tail, Xtreme Direct Drive Tail Blade (2pcs),Xtreme Direct Drive Motor Mount.

eens kijken wat het geeft ;-)
 
Ik heb mijn bestelling gedaan bij hobbymaniac

-Xtreme Metal Swash plate
-Xtreme Metal Paddle control frame
-Xtreme Central Hub & Blade Grip set v2
-Nieuwste Xtreme 380X brushed motor w/ 9T pinion
-Xtreme Direct Drive Tail, Xtreme Direct Drive Tail Blade (2pcs),Xtreme Direct Drive Motor Mount.

eens kijken wat het geeft ;-)
Laat inderdaad van je horen!
 
Nee, de as wordt maar door 1 boutje op zijn plaats gehouden.
Deze zit net onder het bovenste lager, als je de as ronddraait zie je vanzelf het kleine imbusboutje wat je los moet draaien.
Als die los is kan je de as een stukje omhoog trekken en dan het pennetje van het grote tandwiel eruit drukken.
Nu zou de as geheel eruit moeten kunnen.

Helaas was het in mijn geval niet zo makkelijk.
Doordat het schroefje erg vast was aangedraaid zaten er braampjes op de as waardoor hij met geen mogelijkheid door de lagers wilde schuiven.
Ik moest het frame dus gedeeltelijk loshalen zodat de as er met lager en al uit kon.
 
Nee, de as wordt maar door 1 boutje op zijn plaats gehouden.
Deze zit net onder het bovenste lager, als je de as ronddraait zie je vanzelf het kleine imbusboutje wat je los moet draaien.
Als die los is kan je de as een stukje omhoog trekken en dan het pennetje van het grote tandwiel eruit drukken.
Nu zou de as geheel eruit moeten kunnen.

Helaas was het in mijn geval niet zo makkelijk.
Doordat het schroefje erg vast was aangedraaid zaten er braampjes op de as waardoor hij met geen mogelijkheid door de lagers wilde schuiven.
Ik moest het frame dus gedeeltelijk loshalen zodat de as er met lager en al uit kon.

Hey ik was al zover maar durfde niet echt trekken, dacht dat hij nog vastzat aan grote tandwiel, seffe eens harder trekken. Hoe zit eht met de xtreme motor? Plugnplay? Of solderen.
Grts
 
Hey ik was al zover maar durfde niet echt trekken, dacht dat hij nog vastzat aan grote tandwiel, seffe eens harder trekken. Hoe zit eht met de xtreme motor? Plugnplay? Of solderen.
Grts
Plug-and-play bijna. Snoertje is te kort om de 4in1 te halen.
 
Ik heb de zekering mod ook gedaan bij het instaleren van een xtreme motor.
De kabellengte was daardoor ook geen probleem meer.
 
ik heb de as eruit maar ik krijg die goudkleurige kogellager er niet af???



Tis opgelost, een beetje boos worden en het gaat vanzelf :-)
 
Laatst bewerkt:
Voila, hier is mijn upgrade. ( morgen grotere foto's)
Alleen de staart nog solderen...















 
Laatst bewerkt:
Voila, hier is mijn upgrade. ( morgen grotere foto's)
Alleen de staart nog solderen..
Hoe zat het tandwiel van de motor? Bij die van mij zat een 2.3mm tandwiel geleverd en die zat veel`s te ruim. Krijg geen contact met AeroTronic (mail wordt niet gereageerd en telefoon nemen ze niet op). Heb het nu zelf tijdelijk opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Hoe zat het tandwiel van de motor? Bij die van mij zat een 2.3mm tandwiel geleverd en die zat veel`s te ruim. Krijg geen contact met AeroTronic (mail wordt niet gereageerd en telefoon nemen ze niet op). Heb het nu zelf tijdelijk opgelost.

Da was eigenlijk plug an play, gewoon da ijzeren plaatje wat erbij zit tussen frame en motor bevestigen.

ps, hoe moet ik da solderen, + - maakt ni uit ?
 
hallo, tis raar alles staat in balans en recht en als ik de heli vasthoud en gas geef en vb naar voren duw dan voel ik hem naar links voor trekken en als ik naar achter duw dan trekt hij naar achter rechts????
 
Laatst bewerkt:
hallo, tis raar alles staat in balans en recht en als ik de heli vasthoud en gas geef en vb naar voren duw dan voel ik hem naar links voor trekken en als ik naar achter duw dan trekt hij naar achter rechts????
Niet vasthouden, maar over de grond laten glijden(als vliegen niet gaat).
Doet hij het dan nog:
-flybar vrij bewegen
-swash recht
-bladen gebalanceerd
-bladen uitgelijnd
 
Back
Top