De nieuwe T-rex SE V2 met overview van Finless 8)

• Topicstarter Topicstarter aviador
  • Startdatum Startdatum
A

aviador

Guest
Aangezien het filmpje exlusief voor helifreak.com gebruikers is bedoelt geef ik maar gewoon de link naar het draadje zelf:
http://www.helifreak.com/viewtopic.php?t=31453
misschein dat je eerst een account moet maken om hem te kunnen bekijken..

Het is dus een opgewaardeerde align t-rex SE met nieuwe rotorkop, staartrotor, frame, maingear, motor, regelaar en accu, een perfecte 3D combinatie :D
voor de rest is alles uitgebreid uitgelegt in het filmpje, de promo filmpjes hebben jullie waarschijnlijk al lang gezien :wink:

Zit er zelf ook een beetje over te denken, je hebt deze kit gelijk het beste dat er is kwa onderdelen, en dan die motor :worship:

greets oscar.

aviador zei:
Zit er zelf ook een beetje over te denken, je hebt deze kit gelijk het beste dat er is kwa onderdelen, en dan die motor :worship:

Leer eest eens fatsoenlijk vliegen man! ;)
hahaha,

nee, maar ff serieus, is er nu dan nog iets wat niet goed is aan jouw T-Rex? Hij liep toch weer als een zonnetje? En geeft die 430L niet genoeg power met 13T???

sietse zei:
aviador zei:

Leer eest eens fatsoenlijk vliegen man! ;)
hahaha....

Tja idd, zogenaamd inverted op 1 meter....ja de cam op zijn kop bedoel je :P :wink:

mooi kitje !

mvg, Z

:lol: :lol: :lol:
wat je tegenwoordig niet met fotoshop kan he :wink:

430L heeft meer dan genoeg power, maar het kan nóg veel meer haha, als je de filmpjes ervan zien snap je wat ik bedoel.
je kan een plasmascherm kopen van 42inch wat er prachtig uit ziet, maar je kan natuurlijk ook een 90inch kopen, niet nodig maar wel super gaaf :lol:

ik hou het toch liever bij 42" of liever kleiner nog...wel zo "scherp" op 3 meter kijkafstand :P

mvg, Z

waarom vlieg je dan trouwens nog niet met 4S?
Misschien een ideetje om het een keer op 6S te proberen? Ik heb hier een 6S4100 :) lol.

nee, maar ff weer een beetje (klein beetje) serieus. 6S zou nog best kunnen. met een 2000KV motor en 6S1500 ofzo? :D hehehe

Back