De NLC gaat verhuizen !!

Beste Modelvliegers,

Na enige jaren aan de Jan de Wittstraat gezeten te hebben is het weer zover, de Nijmeegse LuchtvaartClub gaat naar een ander stukje van Nijmegen. We krijgen een mooi zaaltje in jongerencentrum "de Mix", op hetzelfde terrein als de Volkssterrenwacht Nijmegen.
Het nieuwe zaaltje is een stuk kleiner dan het souterain waar we inzaten, maar wel mooi schoon en licht. En het goffertpark is vlakbij dus even vliegen op de Goffertweide wordt heel eenvoudig. Ook is er een klein grasveldje achter het gebouw waar trimmen van kleine modellen goed mogelijk is. Per 1 juli zitten we er officieel en kan er gebouwd worden. Maar we zijn al begonnen met het verhuizen van de spullen.

Dus: tot ziens in de Mix!

nieuwe-clubruimte-tekst.jpg

proficiat met de nieuwe lokatie
hoop dat jullie net zo veel succes hebben als op de oude en veel nieuwe leden mogen ontvangen.
er komt weer een nieuw helder licht op de vereniging en dat is altijd mooi:)

gefeliciteerd met het nieuwe onderkomen.
Wel mooi dat het dicht bij een vlieglokatie is dan kun je ook makkelijker in clubverband even vliegen en uitproberen

De club is inmiddels al weer een tijdje in bedrijf. Er staan twee tafels waar aan gebouwd kan worden en de bar staat ook geinstalleerd. Wat belangrijker is mag ieder voor zich uitmaken. Wel ligt er nog overal dingen op de grond die ofwel gemonteerd moeren worden, ofwel weggegooid gaan worden. In november hopen we een officiele opening te kunnen houden, dus over en maand moet het netjes zijn. Er staan dan ook 4 in plaats van 2 bouwtafels zodat er ruimschoots plaats is om te bouwen.

Behalve de verhuizing van de clubruimte ben ik ook bezig met de verhuizing van de website. Het adres blijft gelijk, maar de site wordt nieuw opgebouwd. Veel werk, maar wel mooi.

Wout

Laatst bewerkt:
De NLC is verhuisd - opening op 9 december !

Beste modelvliegers,

Na een lange zoektocht heeft de Nijmeegse Luchtvaart Club een nieuwe clubruimte gevonden.
Op vrijdag 9 december a.s. is het moment daar dat we deze nieuwe ruimte officieel gaan openen.
Wie zin heeft is van harte welkom om bij deze opening aanwezig te zijn.
Voor meer informatie kunt u kijken in de uitnodiging [pdf, 0,5 Mb]

Wout Moerman

Wout,

ik wens jullie een mooie en feestelijke opening!

Het lijkt tóch te gaan lukken dat ik morgen kom kijken.!
Hartelijke groet,
Bob

Laatst bewerkt:
...en het was erg gezellig gisteravond met een mooie opkomst!
Hoewel de club niet groot is (ca. 35 leden, waarvan een goeie 20 erg actief) zitten er veel jeugdleden (waaronder wereldkampioenen in hun klasse) die verdraaid goed weten waar ze mee bezig zijn.
Fraaie staaltjes bouwkunst gezien en een heel plezierige omgang tussen leden onderling en de gasten bij de opening gisteravond (waaronder ondergetekende die zich er goed thuis kon voelen).

Voorzitter Frans Hilgers hield een korte toespraak, gevolgd door warme woorden van o.a. de KNVVL en van zustervereniging Columbia uit Boxmeer.
Voor eenieder was er koffie, thee, fris en versnaperingen in overvloed dus we zijn ook op dat vlak voldaan aan het einde van de avond naar huis gegaan.

Ik spreek namens velen als ik de NLC een voorspoedige toekomst in hun mooie, nieuwe honk wens!

Bob,

Dank je voor dit leuke verslag en je goede wensen voor de club! Ik heb hier wat plaatjes bij jouw praatje.

Onze voorzitter Frans Hilgers aan het woord
1-voorzitter%20[1600x1200].jpg

Het publiek vermaakt zich goed. Midden achteraan zien we onze correspondent DHG500
2-publiek%20[1600x1200].jpg

De kinderen van Frans hebben hem al eerder gehoord...
3-publiek%20[1600x1200].jpg

4-publiek%20[1600x1200].jpg

5-publiek%20[1600x1200].jpg

De afgevaardigde van de KNVvL hield een enthousiast verhaal .....
6-knvvl%20[1600x1200].jpg

... en overhandigde ons een mooi KNVvL-embleem.
7-bordje%20[1600x1200].jpg

8-bordje%20[1600x1200].jpg

De man van Columbia (Boxmeer) aan het woord
9-toespraak%20[1600x1200].jpg

10-publiek%20[1600x1200].jpg

Tot slot nog een sfeerplaatje van het gezellig aangeklede clublokaal
11-kerstboom%20[1600x1200].jpg

Laatst bewerkt:
Back