De overstap is gemaakt ! Trex 450XL

• Topicstarter Topicstarter FranDaMan
  • Startdatum Startdatum
F

FranDaMan

Guest
Ben al een tijd actief op het microheli forum met mijn King 2.
Merkte al wel dat de king niet lekker in zijn vel zat. Na even doorvragen was het antwoord gauw gevonden. Hij voelde zich een beetje eenzaam.
Tsja, het is natuurlijk zo dat elektrohelicopters groepsdieren zijn. Dus je moet toch wat. Daarom heb ik maar een vriendje gekocht voor mijn King.

Juni586.jpg

Kon een leuke deal krijgen op een Trex 450 XL met 401 gyro, hitecs HS55 op de swash en een 56 op de tail. Verder nog een spare body, spare kop en spare skids. En dat alles voor een luttele 150 euro !!

Nog even een reciever scoren en we gaan een stapje omhoog op de heli ladder.....:bday:
Juni587.jpg

Juni588.jpg

Juni590.jpg

En hier nog een van Kingie met zijn nieuwe buddy !!

Juni593.jpg

het plastiekje zit zelfs nog op je gyro op ;)
heb in het weekend een 401 nieuw gekocht, 126 euro, dus zeker geen miskoop van je ! :D
veel plezier ermee!
grtz

dat is ja........ HELEMAAL NIET DUUR!!!
echt ubergoedkoop, zoals dennis zegt is bijna de gyro het al waard ;)

Vast wel eddie. Moet hem toch aan het vliegen krijgen en drie kaar raden wie ik dan lief aan ga kijken ?? ;)

Ben benieuwd hoe de vliegeigenschappen zijn t.o.v. de King2.
Wanneer zal de eerste vlucht plaatsvinden? :cool:
Goede gyro gescoord in ieder geval. Ik heb zelf nu een GY240 op de King zitten en moet zeggen dat het fantastisch werkt.

Gefeliciteerd met je uitbreiding!
Ben benieuwd :)
We willen wel weten hoe hij het doet natuurlijk.

Eric

So daar heb je een mooie heli gescoord.
En dat met het budget dat je overhoud als je 2 kinderen hebt;)
Nou heb ik gelezen dat je je King ook laat vliegen zonder dat het motortje het doet:confused:
Als je dat met je Trex wil doen....Neem dan eest even kontakt met mij op.
Ik heb drie kinderen!

Groeten, Wilbert

Ben benieuwd hoe de vliegeigenschappen zijn t.o.v. de King2.
Wanneer zal de eerste vlucht plaatsvinden? :cool:
Goede gyro gescoord in ieder geval. Ik heb zelf nu een GY240 op de King zitten en moet zeggen dat het fantastisch werkt.

Zodra ik een ontvanger heb. Even geduld hebben, kan niet alles tegelijk kopen helaas. Daarna een goede accu erbij en gaan met die banaan !

mr.nice zei:
So daar heb je een mooie heli gescoord.
En dat met het budget dat je overhoud als je 2 kinderen hebt;)
Nou heb ik gelezen dat je je King ook laat vliegen zonder dat het motortje het doet:confused:
Als je dat met je Trex wil doen....Neem dan eest even kontakt met mij op.
Ik heb drie kinderen!

Groeten, Wilbert

Heb er even voor moeten sparen, maar dan heb je ook wat. Geld is nu echter wel even op dus de ontvanger moet nog even wachten...denk ik....misschien...alhoewel ??
De king heeft 1 keer zonder motor gevlogen. Maar toen was ik ook heel erg boos. Denk niet dat ik dat met de Trex ooit ga doen. Zowel, geef ik even een seintje ;)

Zodra ik een ontvanger heb. Even geduld hebben, kan niet alles tegelijk kopen helaas. Daarna een goede accu erbij en gaan met die banaan !

Heb er even voor moeten sparen, maar dan heb je ook wat. Geld is nu echter wel even op dus de ontvanger moet nog even wachten...denk ik....misschien...alhoewel ??
De king heeft 1 keer zonder motor gevlogen. Maar toen was ik ook heel erg boos. Denk niet dat ik dat met de Trex ooit ga doen. Zowel, geef ik even een seintje ;)

Francis, wat een mooie deal...
Ontvanger, kijk hier eens even... Hobbycity Online R/C Hobby Store : Corona Synthesized Dual-Conv Receiver 6Ch 35Mhz $34.95

Groeten,

Frans

corona's zijn erg goed hoor, ik vlieg er ook mn DLG's mee en binnenkort oook mn brandstoftrainertje ;D

Bij diezelfde winkel kun je dan meteen 2 HXT 3s lipo`s bestellen van 2200 mah. Dan heb je een prima heli voor een prikkie !

De HXT2200's zijn prima batterijtjes voor een 450, ik doe nu een half jaartje met m'n accu's en nog niets op aan te merken... Alleen zou ik een andere ontvanger kiezen, een electroheli is best een storingsbron...

Ben Te Jaloers!!:mad::mad::tank:

Mooie Heli Francis:thumbsup:
Justin

De HXT2200's zijn prima batterijtjes voor een 450, ik doe nu een half jaartje met m'n accu's en nog niets op aan te merken... Alleen zou ik een andere ontvanger kiezen, een electroheli is best een storingsbron...

Heb tot nu toe alleen lovende woorden gehoord over die Corona ontvangers. Leuke full range receiver voor een vriendelijke prijs.
Goedkoop hoeft niet altijd duurkoop te zijn. Vlieg al 7 maanden met een Esky ontvanger en heb nog nooit een storing gehad.

Ik denk dat ik inderdaad voor zo'n corona jongen ga. Dan nog de 401 programmeren en de meuk afstellen in mijn zender. Leuke uitdaging.

Even gekeken bij HobbyCity, maar die LIPO's van ze zijn weer eens out of stock.....balen man.

Denk dat ik maar gewoon de Corona hier in Nederland haal. Ietsie duurder, maar nog steeds goed te betalen. Bovendien kan ik dan lekker snel aan de slag. Heb nog een 20C HiModel liggen van 2250 mAh, dus daar moet mee te vliegen zijn.

Back