De perfecte schaalfoto

DSC_8821a.jpg

DSC_8840a.jpg

DSC_8845a.jpg

Hier een paar plaatjes van Ali's nieuwe speeltje
een Electric spit met sound module

index.php

index.php

index.php

:offtopic:
zonde dat er nog geen piloot in zit
index.php

Het cockpitje
index.php

index.php

om een indruk te geven van de grote
index.php

Mk1Spit_423.jpg

model gebouwd door Phill (Fighter aces)

hopelijk blijven de foto links werken
voor meer info http://www.rcmf.co.uk/4um/index.php/topic,47825.0.html (wat er van het bouwdraadtje overgebleven is na de crash van het RCMF forum

Laatst bewerkt:
Mooie Spit! En inderdaad heel jammer dat er -nog- geen piloot inzit.
Dat zelfde (ontbrekende piloot) gaat ook op voor de volgende kist die verder zeer mooi schaal is. Deze Tiger Moth heeft een paar dagen geleden zijn eerste vluchten na ongeveer 25 jaar mottenballen gemaakt! Span is 270 cm, motor is een ZG met vertraging.
Enjoy!

DSC_0398a.jpg

DSC_0406a.jpg

DSC_0424a.jpg

DSC_0435a.jpg

DSC_0446a.jpg

Het zijn prachtige modellen maar als je het eerste bericht van dit draadje leest is dit dus niet bedoeling. Een deel van de laatste foto's is duidelijk een model zonder piloot, het ging juist om foto's die niet van echt te onderscheiden zijn.....

zonder piloot

Ja, dat is jammer, geen piloot in het vliegtuig.
Wil je dat je vliegtuig er 'compleet' uitziet, dan hoort een piloot er bij.

Taco.

Tja, er zit dan wel een piloot in, maar zo'n bougiekabel hoort er ook niet...

;)

hoi gerald,

ik vond het al spijtig dat ik er gene foto van kon vinden maar toch is er ene he:-) zeker om over te doen was zeer leuk

gtjs
wim

Inderdaad erg mooie foto's van Rozenburg, heb ze later nog gevonden.

In kader van schaal foto's hier nog een paar van die dag;

(alleen de antenne irriteerd nog, maar dat is vanaf nu afgelopen, zojuist 2,4ghz geinstalleerd dus "no more antennas!!")

GroteFoto-WPEWOTNL.jpg

GroteFoto-GNHSZWLY.jpg

GroteFoto-WHDUX6NL.jpg

Een paar plaatjes van een ander forum, heb toestemming gevraagd aan de bouwer voor het plaatsen van de foto's.
Bouwer: Jon Harper

JonHurricane096.jpg

JonHurricane091.jpg

P1010437.jpg

P1010440.jpg

De bedoeling is om een zo perfect mogelijke schaalfoto te maken (niet van een 1:1 te onderschijden). Rekening houdend met de hoek van de lens t.o.v. het model en de achtergrond (vaak komt er ook geluk / toeval bij kijken)

Laten jullie maar eens zien wat jullie voor adembenemende schaal foto's hebben

Een hoop mooie foto's hoor, maar of het nu de bedoeling is om alle mooie foto's hier te gaan linken weet ik niet hoor :confused:

De bedoeling van topicstarter was volgens mij dat hier door jezelf gemaakte foto's worden geplaats die voldoen aan de criteria.

Anders kan ik 80% van de 5 pagina's aan foto's van Top Gun 2009 hier ook gaan linken te beginnen met woensdag. :mrgreen:

Gr. Teus

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, niet de bedoeling, maar wel mooie plaatjes! :p

Maar kijk nou bv. die T-28 van de woensdag-pagina.

Steken allemaal servo's half onderuit de vleugel! :shock:

Tegenwoordig laten ze ook maar jan en alleman toe . . . :nooo:

jan.

Laatst bewerkt:
Back