De perfecte schaalfoto

lancair5.jpg

Beken wel eerlijk dat ik de sprietantenne op de romprug en de rolroer- en flapbediening op de rechtervleugel snel verwijderd heb ;-)

Ook een hele mooie spacewalker bij jullie Frank :thumbsup:

En dan zie ja dat ik mijn "schoenen" mis :oops: Heeft iemand er misschien nog een paar liggen voor 114x35mm wielen :?:

gr. Teus

Berto zei:
Beken wel eerlijk dat ik de sprietantenne op de romprug en de rolroer- en flapbediening op de rechtervleugel snel verwijderd heb ;-)

Ze zeggen dat dat tegenwoordig "done" is Berto :wink: Bij de pilatus Porter op pagina 1 is de antennedraad ook weggepoetst. 8)

De meningen zijn hier trouwens wel over verdeeld.

Gr. Teus

Yep, er is tegenwoordig geen enkele foot meer die orgineel is.
Elke reclame foto is ook geshopt, dus dan mogen wij dat ook wel ;-)

:roll: Hee, waar is mijn laatste post gebleven?
Dan nog maar een keer.

Deze foto van Teus hoort ook wel in het rijtje, vind ik :wink:

Miles-Wouter.jpg

Enkele fotos van mijn Spit Mk Ia, genomen op één van de voorbije edities van onze show (Royal Broken-Wings)

Inderdaad bijzonder mooi. Was deze ook in Oss en zo nee waarom niet en zo ja, volgend jaar ook graag. Heb immers beloofd om te komen....

Hoi Snapman (Tom),
Dat is de zelfde Spit als die op RCuniverse voor discusie heeft geleid (of het een model of een echte was) en met name die foto van de onderkant :wink:
Maar dat is juist de bedoeling van dit draadtje :!:
Inderdaad uitzonderlijk mooie en realistische foto's.
De groeten aan iedereen van de Royal Brokenwings en tot september :D

Hoi jetpropdlx (Erik),

Dat is juist; de tweede foto zorgde daar blijkbaar voor heel wat commotie rond het onderwerp? Als je goed kijkt zie je vooraan in de motorkap de motorkoellucht inlaat; die verraadt eigenlijk dat het een model is :)
Voor diegenen die toch nog twijfels hebben; zie de bijgevoegde off-topic foto :lol:

De beste groeten en waarschijnlijk tot in september.

:offtopic:
Frank Hartog zei:
parafraa.jpg

sorry, kon het niet nalaten als ex skydiver/cameraman met 1200 sprongen,

Frank

Moet een oude 16RW wedstrijd zijn geweest, Teuge eind jaren tachtig?
Blijft het niet trekken aan je, ikzelf denk er nog vaak aan terug (ex FDer). maar :wink: 346 sprongen over 5 jaar van '85 tot '90.
:ontopic:

Groet Ger.

Tjen il-Vec zei:
@ Snapman,

Even off topic maarre heb je nog dood gewicht moeten toevoegen in de neus door de korte lengte?

Yep, spijtig genoeg zit er 4kg lood bij!! :schrik: Maar daar heeft hij totaal geen last van; integendeel.

Erg mooie foto's, en vooral ook erg mooie kisten allemaal!!!

Afgelopen zaterdag 100 jarig bestaan op Rozenburg, en heb daar ook wat geschoten. Vond dat er een aantal tochwel hier bij hoorden, dus bij deze :)

Geen idee van wie welke kist is, dus indien iemand die info alsnog kan verzorgen, graag ;)

IMG_6873-b.JPG

IMG_6871-b.JPG

IMG_6875-b.JPG

IMG_6884-b.JPG

IMG_6886-b.JPG

IMG_6843-b.JPG

IMG_6845-b.JPG

Groeten,

Marco.

Back