Jij maakt genoeg vlieguren, ik zou de sim niet gebruiken en gewoon in het echt gaan vliegen.
Bij een sim missen er een heleboel belangrijke dingen die je in het echt wel hebt.
De omgeving, boompje, langer gras, hekjes.
De omstandigheden, wind, zon, turbulentie, afleiding, verschil in gedrag van model en sim, weersomstandigheden als kou, warmte.
En dan ook nog een andere zender die totaal anders aanvoelt, dus knuppelgevoel kan je dan ook niet trainen.
Het psychische, de adrenaline als je het even niet meer weet, het weten dat je weer moet bouwen als het fout gaat en dat er een prijskaartje aan een fout hangt.
Dus een sim.. totale onzin.
Vraag het kampioenen op een wedstrijd (behalve de 3D vliegers) en niemand zal zeggen, ja, een sim heb ik heel veel aan gehad.
De meesten zullen bevestigen wat ik zeg, gewoon vaak vliegen en buiten oefenen.
Mensen als Gerben oefenen niet voor niets een paar keer per week, buiten.
Als het op een sim zou kunnen zou hij dat zeker doen.
GJ
Bij een sim missen er een heleboel belangrijke dingen die je in het echt wel hebt.
De omgeving, boompje, langer gras, hekjes.
De omstandigheden, wind, zon, turbulentie, afleiding, verschil in gedrag van model en sim, weersomstandigheden als kou, warmte.
En dan ook nog een andere zender die totaal anders aanvoelt, dus knuppelgevoel kan je dan ook niet trainen.
Het psychische, de adrenaline als je het even niet meer weet, het weten dat je weer moet bouwen als het fout gaat en dat er een prijskaartje aan een fout hangt.
Dus een sim.. totale onzin.
Vraag het kampioenen op een wedstrijd (behalve de 3D vliegers) en niemand zal zeggen, ja, een sim heb ik heel veel aan gehad.
De meesten zullen bevestigen wat ik zeg, gewoon vaak vliegen en buiten oefenen.
Mensen als Gerben oefenen niet voor niets een paar keer per week, buiten.
Als het op een sim zou kunnen zou hij dat zeker doen.
GJ
Laatst bewerkt: