Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Juist die negatieve v stelling was om een neutrale meskant te kunnen vliegen. En in rugvlucht iets stabieler te zijn.
Tevens is dit juist het karakteristieke beeld van de curare.
Maw je hebt de emotie uit het toestel gehaald.
Gefeliciteerd...
Nooit met zo'n ding gevlogen, maar wat ik er van begrijp (zowel "wat een Curare is" en "wat jij leuk vind"), ga je daar echt een hoop lol mee beleven.
Denk er wel om: om echt het maximum (qua vliegplezier) er uit te halen, moeten dergelijke toestellen tamelijk nauwkeurig ingevlogen en afgesteld worden, qua besturing, zwaartepunt, motordomp en zijstelling en dergelijke. Een Curare die scheef wegtrekt als je up geeft, of die uit meskant weg wil rollen, horizontaal wel, maar verticaal niet rechtuit loopt, is zonde en vergalt de pret best wel.
Dus laat dat even doen door iemand die weet waar hij op moet letten, dat scheelt je werkelijk enorm.
Gefeliciteerd...
Nooit met zo'n ding gevlogen, maar wat ik er van begrijp (zowel "wat een Curare is" en "wat jij leuk vind"), ga je daar echt een hoop lol mee beleven.
Denk er wel om: om echt het maximum (qua vliegplezier) er uit te halen, moeten dergelijke toestellen tamelijk nauwkeurig ingevlogen en afgesteld worden, qua besturing, zwaartepunt, motordomp en zijstelling en dergelijke. Een Curare die scheef wegtrekt als je up geeft, of die uit meskant weg wil rollen, horizontaal wel, maar verticaal niet rechtuit loopt, is zonde en vergalt de pret best wel.
Dus laat dat even doen door iemand die weet waar hij op moet letten, dat scheelt je werkelijk enorm.
Is een Curare na een crash makkelijk te repareren?
Is een Curare na een crash makkelijk te repareren?
Ik denk dat Wil maar een geintje maakte...
Juist die negatieve v stelling was om een neutrale meskant te kunnen vliegen. En in rugvlucht iets stabieler te zijn.
Tevens is dit juist het karakteristieke beeld van de curare.
Maw je hebt de emotie uit het toestel gehaald.
Zet eens een fotootje neer van het model.
En welke motor, regelaar, prop...
GJ
Het was een grapje voor Wil. Nu helpt lamineren wel hoor, dat is geen onzin. Maar crashproof niet natuurlijkTypisch amerikaans geknoei en grote onzin.
Geef me zo'n ding en ik heb hem in 20 seconden aan stront.
GJ
Wil... post eens een paar plaatjes van de aanwinst...
Als het een zelfbouw is en daarbij niet spotless... maar goed ineen... is het de betere vlieger.
Wagen met steenslag rijdt beter dan een showroompoetsmodelletje
Het was een grapje voor Wil. Nu helpt lamineren wel hoor, dat is geen onzin. Maar crashproof niet natuurlijk