Lintje, aan het lijntje? Of aan de draad...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vliegend tapijt!Welk kleedje?
Dat is EEN oplossing....
Maar er is ook al 6 weken gezegd dat dat landingsgestel van jouw Curare niet klopt...
Een goed landingsgestel hoeft helemaal niet zo loeisterk te zijn. De pootjes van mijn Saphir zitten letterlijk vast met dezelfde onbenullige schroefjes waarmee je normaal ook servo's monteert.
Maar dan moet het landingsgestel wel GOED zijn....
Ik durf namelijk ondertussen eigenlijk wel aardig wat er onder te verwedden, dat jij 100% in staat bent een GOEDE Curare, met een GOED landingsgestel, WEL zonder problemen aan de grond te zetten.
Je bedoelt denk ik: "in de richting die hij NIET wil"?De Xtra is een stap terug in de richting die hij wil.
Wil stuurt net een foto van een Curare in grijze Komo zak.
Daad bij het woord.
Maar niet de goede oplossing volgens mij.
De Xtra is een stap terug in de richting die hij wil.
GJ
Beste mensen,
Over enkele ogenblikken ga ik de Curare in elkaar stampen. Ik heb dat al 2 keer eerder willen. Ik ga niet voor de 8e keer het onderstel er onder zetten. Het is al zes weken stressen om dit ding te laten landen. Het is alleen maar chagrijn. Dat is het niet waard.
Nee, ik bedoel wat ik schrijf.
De Xtra is een stap terug in de richting die hij wil.
Hij wil naar snellere modellen, de Xtra is een stuk langzamer dan de Curare, dus een stap terug richting snelheid.
Troost je, daar heb ik ook meer dan een stuiter voor nodig hoor, om die beslissing te maken. Je hoofd is nu eenmaal gefocused op landen en dan is die eerste stuiter gewoon TE snel om die beslissing te nemen.Waarom maakte ik geen doorstart bij het stuiteren? Dat kwam niet in mij op.
Ik snap het niet.
Je landde de Curare altijd tot iemand over mais en anders binnenkomen begon.
Daarna kreeg je ergens kortsluiting in je hersens en is het niet meer goedgekomen.
Dus dit neem je mee naar elk volgend model.
Beetje jammer.
GJ
...Voorlopig kan ik beter even niet vliegen, beter voor de bloeddruk.