WillydeWoofer
Forum veteraan
Morgenavond weer vliegen, met een beter afgestelde speeder. Een uitgebreid verslag al volgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Even off topic. Waar blijven straks met al die accu´s die uit electrische auto´s komen?
Wat een domme vraag Wil.
Daar hebben we donker Afrika voor!
Of inderdaad bij de windmolens in dumpen. Mocht je nog een balsa plankje nodig hebben. Dan ligt daar nog een paar hectare
Zolang er geen grafeen accu's komen word dit niks. De huidige accu techniek laat dit niet toe.
Toch gaat men dit wel doorzetten. Compleet geschift maar waar.
Auto's vanaf 2024 verplicht om zich aan de max snelheid te houden. Leest de borden en rijdt vervolgens niet sneller. Huidige nieuwe Auto's hebben dit al. Kwestie van een software update
Gelukkig betaal ik me scheel aan toeslagen voor mijn dieseltje. Dus ben erg milieuvriendelijk bezig. Met dat geld kan men weer windmolens bouwen en vervolgens weer afbreken eer ze rendabel werden. Met de rest van het geld word moeder natuur rustig gehouden vermoedelijk.
Auto's vanaf 2024 verplicht om zich aan de max snelheid te houden. Leest de borden en rijdt vervolgens niet sneller. Huidige nieuwe Auto's hebben dit al. Kwestie van een software update
Gelukkig betaal ik me scheel aan toeslagen voor mijn dieseltje. Dus ben erg milieuvriendelijk bezig. Met dat geld kan men weer windmolens bouwen en vervolgens weer afbreken eer ze rendabel werden. Met de rest van het geld word moeder natuur rustig gehouden vermoedelijk.
dit is erg triest..... en ergens vraag ik me af of dit werkelijk gebeurd of dat het om een fotosjoppie gaat......Die komen in dezelfde afgegraven kuil waar de windmolenbladen al in liggen.
Die bladen zijn niet recyclebaar.
En het heeft veel aardolie gekost om epoxy te maken en het glas voor de glasweefsels te smelten.
Doe daar nog wat balsa bomen bij en de aanslag op het mileu is groter dan een kern of gascentrale, alleen willen mensen dat niet zien.
Bekijk bijlage 441928
GJ
We flikkeren alles boven een arm land het vliegtuig uit en geven de dictator een envelopje.
dit is erg triest..... en ergens vraag ik me af of dit werkelijk gebeurd of dat het om een fotosjoppie gaat......
ik weet dat er ontwikkeling is om composiet te recyclen, bestaande producten worden geschreddert en de brokstukken/snippers worden als reinforcement gebruikt om nieuwe producten te maken zoals o.a composiet palen..
Toe maar, 5S.
Ja, dan komt er een beetje snelheid in.
En 50% expo is wel heel veel, dan wordt ie enorm sompig, ik zou niet verder dan 20-25% gaan.
Ik snap ook niet hoe je aan 50% komt, ik maar ook anderen hebben je al vaker gezegd dat dat niet goed is.
In het midden gebeurt er niks en stuur je dan iets meer dan komt ineens alles, dat is niet te vliegen.
Wat is er met de heatkoffer?
GJ
Hoe kwam "ik" aan 50% expo?
De instructeur vond 25% geen goed idee. Hij wilde 50%. Ik moest terplekke kiezen! Tja, wat doe je dan?
Maar goed, ik zal de uitslag verkleinen en naar 25% gaan.