Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mijn Magnepammetjes kosten gebruikt 450 euro.
Mijn JBL kosten destijds 1800 gulden,
Magnepan klinkt zoveel beter, maar het is nogal aanwezig,
En normale vrouw zou het niks vinden, vandaar de lage prijs
Zonnepanelen moet je buiten plaatsen.![]()
Heb je dit echt in huis staan?
Hoe doe je dat dan met mono geluid, zet je dan in het midden de strijkplank?Nee hoor, ik heb de 1-series. Dat is ongeveer een zo'n paneel aan elke kant.
Hoe doe je dat dan met mono geluid, zet je dan in het midden de strijkplank?
Ja mono, dat is 1 of het mogen ook meerdere speakertjes zijn die allen hetzelfde geluid produceren.Mono geluid? In het echt bestaat mono geluid niet.
Dit wordt weer een ouderwets WdW-topic [pakt bier en chips]Mono geluid? In het echt bestaat mono geluid niet.
Ja mono, dat is 1 of het mogen ook meerdere speakertjes zijn die allen hetzelfde geluid produceren.
Maar dat zul je gezien de diversiteit met audio tussen opname (registratie) en de weergave (tot in het oor) waarschijnlijk niet bedoelen.
Als ik met mijn geluidjes opname en weergave speeltjes een geluidje opneem met 1 microfoon, dan is dat pure mono.
Als dat geluidje wordt weergegeven via één speakertje in een gewone ruimte/kamer, dan komt het geluid op de 2 oren verschillende binnen, dat is geen stereo maar gewoon een gebrek van de akoestiek in die ruimte.
Dit wordt weer een ouderwets WdW-topic [pakt bier en chips]
Maar wat is stereo eigenlijk? Daar zijn toch meerdere vormen van?
Klopt, er zijn stereotypen. Maar hoe dat technisch zit kan ik niet uitleggen. Behalve dat beiden geluidskanalen gescheiden zijn.
Je hoeft ook niet overal op te reageren.Ik kan erg weinig met je reactie.
Ja wat ruist er door het struikgewas.Misschien wel leuk om te vermelden, dat wij twee oren hebben om te kunnen weten waar de vijand vandaan komt