M
miko
Guest
ik ben ook vanplan om een simulator aanteschaffen, mij vraag is nu waar je de REFLEX sim kunt kopen en wat de prijs is??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb sinds kort windows XP op mijn PC en qua hardware is er enkel schijfruimte bijgekomen.
Hier is nu het probleem: Reflex gaat zeer traag (lees: met schokken) en is grafisch niet meer zo goed sinds ik XP heb. Vroeger, toen ie onder
windows 98 draaide ging het zeer smooth. Nu niet meer dus
reflex reug van de hand doen en als je aerofly pro deluxe zou gebruiken heb je geen enkel probleen, en wat de pijs betreft modelbouwshop albatros in muizen bij mechelen in belgie kost die maar een luttele 119 eurokes. tevens heb je voor de moment een 420 toestellen en een 40 tal heli's. en bijna alle weken kan je nieuwe updaten. grts CHIPPY mijn naam mag je daar gerust melden, kom er elke week, tevens heb ik zonder leren vliegen, en moet nog voor de eerste keer crashenwouter1 zei:hallo,
ik heb sinds kort windows XP op mijn PC en qua hardware is er enkel schijfruimte bijgekomen.
Hier is nu het probleem: Reflex gaat zeer traag (lees: met schokken) en is grafisch niet meer zo goed sinds ik XP heb. Vroeger, toen ie onder
windows 98 draaide ging het zeer smooth. Nu niet meer dus :cry:
Weet iemand of ik hier iets kan aandoen?