B
barthezzo
Guest
wel even On-topic blijven he heren 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik neem aan dat er bij het snijden ook wat schuim verdwijnt (althans, dat blijft als een harder laagje achter op het profiel). Zo gek is het dus niet om die ruimte al in te calculeren lijkt me... van vinden ervaren schuimsnijders daarvan?...Ik weet dat het vervuiling van het profiel is (want ik maak het zo een paar procent dikker) maar tenzij ik een andere draad ga gebruiken kan dat niet anders.
kom je de komende dagen nog in emmen?? zo ja dan heb ik nog wel een 3 cellen pakketje voor je liggen hoorIemand bij wie ze op dit moment in de aanbieding zijn en zich opoffert om wat van die dingen om te solderen?![]()
Of je het profiel weer dikker maken na het snijden door toevoeging van Balsa, glasmat,Sadkingbilly zei:Ik weet dat het vervuiling van het profiel is (want ik maak het zo een paar procent dikker)
Je snijd altijd iets teveel weg ,met welke draad dan ookSadkingbilly zei:maar tenzij ik een andere draad ga gebruiken kan dat niet anders.
DBOETS zei:Ik neem aan dat er bij het snijden ook wat schuim verdwijnt (althans, dat blijft als een harder laagje achter op het profiel). Zo gek is het dus niet om die ruimte al in te calculeren lijkt me... van vinden ervaren schuimsnijders daarvan?
Heel Zwolle afgefietst.... Maar nergens 9V batterijen tegen een normale prijs (goedkoopste 11 euro voor 250mAh), misschien toch maar 3xAAA erin? om te testen..
kom je de komende dagen nog in emmen?? zo ja dan heb ik nog wel een 3 cellen pakketje voor je liggen hoor![]()
Heel Zwolle afgefietst.... Maar nergens 9V batterijen tegen een normale prijs (goedkoopste 11 euro voor 250mAh), misschien toch maar 3xAAA erin? om te testen..
Nou, de BPG vliegt!
.......... op de kop
Geen idee waarom maar na iedere gooi draait ze keurig op haar rug en zweeft netjes naar beneden (zij het dan onbestuurbaar, nog ff geen servo's erin).
!
Ja, leuk.. Maar hoe stel ik flaperons in op een 4-kanaals ontvangertje? Ik heb net een uur zitten prutsen met de MX12 maar kom er niet uit. Ik gebruik normaal gesproken altijd 6-kanaals...