De scholen zijn weer begonnen..

• Topicstarter Topicstarter hezik
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hezik

Guest
En de eerste paar 'handige leerlingen' die anderen hun profielwerkstuk of andere opdrachten willen laten maken, duiken weer op op het forum.

Is hier een beleid voor? Mij maakt het niet zoveel uit, ik bemoei mij overal wel tegenaan (;)), maar ik merk in de betreffende topics dat het wel ergenis opwekt.

Misschien een plan om een sticky topic te maken waarin uitgelegd wordt dat het niet de bedoeling is hier je schoolopdracht neer te plempen in de hoop dat anderen 't voor je doen/bedenken?

Zie bv.
profiel-werkstuk
of
techniek-opdracht-2e-klas-mavo

Gezien het net weer beginnen van scholen, zullen er nu wel meer van dat soort topics verschijnen. An sich vind ik het geen probleem als iemand er veel werk van maakt en dan een gerichte vraag heeft, maar dat is vaak niet wat aan de orde is.

Een sticky waarin staat dat het danwel niet mag of dat forumbezoekers niet allemaal moeten komen melden dat de leerling in kwestie lui is en het zelf moet doen, zou al een hoop geirriteer kunnen voorkomen ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Jij moet echt altijd wat te zeiken hebben hè !!

Hezik heeft anders wel gelijk... En als je je er toch zo aan ergert, waarom kijk je dan in dit topic? Niemand verplicht je Heziks post te lezen; als het je zo ergert, reageer dan gewoon niet? :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Eddy,

Je haalt me de woorden uit de mond...

Volgens mij heeft Hezik ook geen flikker te doen en hij moet gewoon bezig blijven :-)

Laten we hem maar zijn lol gunnen !

Groetjes Martin

Ergens vind ik het erg grappig. Ik zit ook in mijn examenjaar, en ons profielwerkstuk is niet meer dan een gerucht - niemand weet íets.

Maar goed, mijn mening: toch een puntje beleid opzetten, dat gerichte (ondersteunde) vragen wel mogen, maar dat ze niet zo gesteld mogen worden in de trend van, "hoi ik heb pws gaat over auto X en wat kan i kdaarmee doen?". Laatstgenoemde is volgens mij ook juist waar ergernis van komt op het forum.

Jij moet echt altijd wat te zeiken hebben hè !!

Klopt, ik zeik erg graag, ben zeiker pur sang.. ik heb geen leven anders dan het modelbouwforum, vlieg ook nooit en zit altijd alleen binnen in een hoekje te huilen, totdat ik hier wat te zeiken heb gevonden. Mooi he? :)

Wanneer richten jij en Martin nou eens een fanclub voor mij op?

Wat serieuzer.. nee.. ik heb niet altijd wat te zeiken. Wat mij betreft plempen mensen ook gewoon hun schoolopdrachten hier neer, ik vind het wel leuk, wat je ook zou zien als je de betreffende topics gelezen zou hebben.

Echter.. had je die topics gelezen, dan had je ook gezien dat er wel mensen zijn die zich er aan storen, waardoor je heel vervelende, nare topics krijgt.

Vandaar mijn vraagstelling. Dat heeft dus niets met zeiken te maken, maar met de hoop dat we het leuk kunnen houden hier.

Mij maakt het niet zoveel uit, ik bemoei mij overal wel tegenaan (;)), maar ik merk in de betreffende topics dat het wel ergenis opwekt.

Maar je begint er wel over.

Als jij een probleem met een vlieger hebt is dat niet hetzelfde ?

Dan moeten ook de anderen het probleem toch oplossen . :D

Mvg Johan

Wat mij betreft is het verwijderen van topics waar geen moeite voor is gedaan gewoon een taak van de mods...
Het tweede topic is nou niet echt moeite voor gedaan...
Het eerste topic kan wat mij betreft door de beugel...

Maar je begint er wel over.

Om 'het gezeik' voor te zijn inderdaad.. aangezien al die leerlingen nu opdrachten krijgen, kun je een toename in die topics verwachten. Gezien de reacties in de nu al bestaande topics, levert dat een hoop gezeik op, en nee, niet van mij :)

Als jij een probleem met een vlieger hebt is dat niet hetzelfde ?

Dan moeten ook de anderen het probleem toch oplossen . :D

Tot op zekere hoogte wel natuurlijk, je stelt altijd een vraag in de hoop dat een ander die kan beantwoorden. Ik denk dat het er om gaat dat het hier niet om een probleem met 'een vlieger' gaat, maar om huiswerkopdrachten, als het ware. Het zal een combinatie zijn tussen vinden dat mensen zelf hun huiswerk moeten maken samen met dat de vraagsteller zelf geen moeite gedaan heeft.

Ik weet het niet, je zou het aan de zeikers in die topics moeten vragen.. en nee, dat ben ik dus niet ;)

Je kan ook gewoon dat soort dingen niet lezen hè .
Schikt t je niet , reageer dan niet was t toch ??
Ow fock , nou reageer ik weer s ergens waar ik eigenlijk niks te zoeken heb , maar ik vind t wel interessant om toch te reageren .
Wat maakt t nou uit als iemand hulp wil hebben met zoiets ??
Hij zal t toch zelf moeten doen op een bepaald moment .

Tsja eddie, je kunt het ook niet lezen, maar dan krijg je van die reacties zoals jij hier nu post, van die reacties die nergens op slaan, omdat je niet gelezen hebt.

Ik zal het nog eens zeggen, maar nu heel langzaam, misschien dat het dan bij jou in Den Haag ook overkomt:

Code:
ik  stoor  mij    er    niet    aan    maar    anderen    duidelijk   wel    wat
vervelende    topics  oplevert

snap je het nu wel? Ik spreek helaas geen haags dus kan het niet vertalen voor je..

(overigens.. je kunt het ook NIET lezen, geldt dus ook voor jou en dit topic ;))

Ik heb wel zo'n donkerbruin vermoeden, ja :) Ik ook van jou!

Verbaas mij overigens dat ik nog niet op je ignore-lijst sta? Of had je die functie nog niet ontdekt?

Super mannen!
Wees trots op u zelf, !

En weer een draadje vernielt..
Lees eens de gedragsregels... Staan nuttige tips in en zo..

Dit gaat nergens meer over, en om te voorkomen dat het helemaal uit de hand loopt...

Firma LIPS en ABUS groeten u...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back