De Tumbler

Discussie in 'Die Cast' gestart door Robbie TPC, 20 feb 2009.

  1. Riko

    Riko

    Lid geworden:
    6 aug 2009
    Berichten:
    728
    Locatie:
    stroppendrager, Belgiƫ
    nice! :)

    het is dus afwachten op de wielen alvorens er vooruitgang kan geboekt worden als ik het goed begrijp.
     
  2. Robbie TPC

    Robbie TPC Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 apr 2007
    Berichten:
    3.612
    Locatie:
    Haarlem
    Dit topic even uit de sloot halen :)

    Tijdje terug is mijn oude laptop gecrasht en daar stonden voorbereidingen op om een 1/6 Tumbler te maken, gelukkig had ik een aantal foto's op een USB stick gezet voor het geval dat...
    Inmiddels ben ik weer aan het zoeken naar info/foto's over de Tumbler, o.a foto's gevonden van de 'nieuwe' Tumbler op de set van de komende Batman film, The Dark Knight Rises.

    Aangezien ik ook de info kwijt ben van de auto van de Ghostbusters cancel ik dat project, ondanks dat ik al een Grave Robber body in huis heb voor die auto.
    De Tumbler krijgt nu de eerste prioriteit (als de Wetbike klaar is), het die-cast model van de Tumbler heb ik uit elkaar gehaald om te kijken hoe de constructie in elkaar zit. Zal daarvan nog even een foto maken.

    Mocht iemand info vinden over de Tumbler, (maakt niet uit uit welke film, Batman Begins, The Dark Knight of The Dark Knight Rises) gooi het aub in de groep zodat ik mijn archief kan aanvullen.
    Het zal in ieder geval een monster van een auto worden die al mijn ( model en prop) projecten zal doen verbleken.

    Bij voorbaat dank :worship:

    Hier een teaser trailer van de nieuwe film, het zal nog wel even duren voordat hij uitkomt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  3. Robbie TPC

    Robbie TPC Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 apr 2007
    Berichten:
    3.612
    Locatie:
    Haarlem
    De kleine Tumbler 'gesloopt' om een beter beeld te krijgen van de onderdelen, stelt niet veel voor.

    [​IMG]

    Nu hij uit elkaar is is de cockpit beter te zien, een cockpit voor het 1/6 model is niet relevant omdat daar geen plaats voor is.

    [​IMG]

    Dit model gebruik ik niet om maten te berekenen omdat die niet kloppen, de voorbanden zijn te groot en de achterbanden te klein, verder zitten er nog een aantal fouten in het dak van de cockpit.
    Als ik bv moeite heb om lijnen/hoeken/bochten te interpreteren op foto's van de echte Tumbler, dan kan ik dit 3D model wel gebruiken.
     

Deel Deze Pagina