Zozo, heb jij op je 12e al een 50% Bill Hempel Edge(avatar)
nee
maar het zou wel leuk zijn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zozo, heb jij op je 12e al een 50% Bill Hempel Edge(avatar)
Ja zeker bij ons op de club vliegt Dennis (van hobby-in)@Bertus: wel respect voor kunstvlucht?
Komop joh, iedereen kan toch een zwevertje
vliegen, :sleepy:
.............
Arno stelt zich vast nogal zwart-wit op ..................
............ "Ieder zijn ding" ben ik wel zeer mee eens
@ Alexzzz: ja vooral vanaf 7:20 zeker![]()
Dat noemen ze tunnelvisie; er is maar 1 ding leuk, 1 ding mooi, 1 ding moeilijk, en 1 ding het meest ultiem.....
en bijna vergeten; het moet herrie maken
Dat kan niet anders dan complete onzin zijn, sorry bertus.In een bel vliegen is vele malen moeilijker dan 3d vliegen.
Je heb het namelijk veel drukker met sturen.
Of je ben juist druk met het niet sturen (veel motorvliegers snappen dit niet)
en hier ga je de fout in imo, het vliegen met zoon kist is totaal niet waar het om draait voor een 3D piloot, het gaat om het beheersen van figuren.Iedere zweefpiloot die een beetje kan zweven heeft geen enkele moeite met een 3 meter extra met 200 cc.
Ergens kan ik mij daar wel in vinden.Inderdaad en om nog even op 3d terug te komen.
Dat heeft in mijn ogen niets met vliegen te maken vandaar dat ik dat er nooit onder reken.
Idd.Dat noemen ze tunnelvisie; er is maar 1 ding leuk, 1 ding mooi, 1 ding moeilijk, en 1 ding het meest ultiem.....
Stel dat 1 ding het meest ultieme was en dat 1e ding is zweefvliegen, dan kan het niet anders dan vrijevluchtzweefvliegen zijn.
Nee dat zeg ik niet, ik zei dat ik na 2 jaar vliegen (met wat voorn vliegtuig dan ook) ik dat wel gezien heb. Om het nog duidelijker te maken, dan heb ik het over vliegen met een zweefvliegtuig, niet termiekzweven. Of vliegen met een 3D vliegtuig, niet 3Dvliegen.Maar als jij zegt dat je na 2 jaar zwever goed kan zweven moet je daar je geld mee gaan verdienen want dan ben je de eerste in de wereld.
Stel dat 1 ding het meest ultieme was en dat 1e ding is zweefvliegen, dan kan het niet anders dan vrijevluchtzweefvliegen zijn.