De vernieuwde Micro Magic is er!

Roel van Essen

Forum veteraan
Zojuist een mailtje ontvangen van Steven Oosterheert:
De eerste vernieuwde Micro Magic (proefexemplaar) is binnen en de dozen zouden met een paar dagen in de winkel moeten liggen!
Voor meer info: http://www.micromagic.nl/forum/viewtopic.php?p=21256#21256

Voor alle heidenen die niet in Sinterklaas geloven:
Misschien nog op tijd voor die halve zool die al "Hohoho!" roepend zich op een onwaarschijnlijke manier door de lucht voortbeweegt... Op een arreslee, getrokken door rendieren... Of, zoals op dit forum, getrokken door een heli!

't Moet niet veel gekker worden! 8O

Tsja... Optimistje is nog steeds niet af, en eerder mag ik nog niet aan de micro van mezelf... 8O

Komt nog niet eens zo slecht uit, want tegen de tijd dat die eindelijk af is, is de testperiode van de nieuwe mm vast wel voorbij... (En toch denk ik dat ik voor de nieuwe ga, die vind ik toch ietsjes mooier!)

Oja... Na een zomer veel 1:1 zeilen en de laatste tijd ook veel werken ben ik de optimist weer aan het oppakken. Nieuw roer en zwaard in elkaar geplakt, en wonder boven wonder nog recht ook. Nu nog vijlen, lood erin, plamuren, lakken, en beslag ed erop. Pffff... Bijna kerst gelukkig! :D

Euh euh

Ja, winterbouwstop :idea: :lol:

Nee, gekheid op een stokje, dan heb ik juist iets meer tijd om m'n
zeilboten terug in vorm te krijgen voor de volgende BK
en om de MM van de grond te krijgen in Belgie, nog een beetje werk aan.

Carlo aka Rambo zei:
Euh euh

Ja, winterbouwstop :idea: :lol:

Nee, gekheid op een stokje, dan heb ik juist iets meer tijd om m'n
zeilboten terug in vorm te krijgen voor de volgende BK
en om de MM van de grond te krijgen in Belgie, nog een beetje werk aan.

Met het EK voor de boeg in 2007 moet dat toch lukken? Extra motivatie en aandachtstrekker om wedstrijden met de micro te varen en ervaring op te doen!

"Ja, en dan? Ga je met Kerst uitrusten van al je bouw-werkzaamheden?"

Erger nog... Heb morgen en vrijdag vrijgenomen om alvast verder te bouwen... :D

Hallo,
Ja Mathuis, dat is waar van de EK voor de MM. Dat zal volgens mij wel een boost kunnen betekenen.
Maar voor we zover zijn moeten er nog wel een paar dingen gebeuren.

Groetjes

Back