Goedemorgen,
Gisteren geprobeerd om de vleugels te verglassen, maar bij laatste stukje, was de tijd kritisch....het spul begon heet te worden en te klonten. Als dit straks goed droog is, hoop ik dat ik die brokjes er af kan schuren..
De laatste keer dat ik heb gevlogen was in october en heb nogal wat werk, dat nog een maiden moet maken. Echter, de laatste keer dat ik met een heli vloog was januari 2017. En ik wil eigenlijk al weer maanden een keer met een heli vliegen, want heb daar ook een serie van.
Ik nam gisteren naar het veld alleen een KDS450C mee, en 2 lipo's. Ik had m'n camera mee, maar die moet ik vervangen, batterij houd er te snel mee op. Ik vond het spannend, maar het ging goed. Ik kan het nog ! Dat geeft even vertrouwen ! Ik had natuurlijk wel rustig aan gedaan, alleen wat heen en weer vliegen, op rustige snelheid. Voor ik ging vliegen, moest ik eerst op internet kijken, hoe dat model alweer heet, want zo heet die ook in de zender, maar heb 4 KDS modellen in zender zitten, hoewel ik er maar 3 heb.
Heb getracht ook heli's te maken....maar dat is een veels te dure hobby. Je kunt beter een goed merk heli kopen, en alleen originele spullen gebruiken, dan werkt het zoals het hoort. Wordt je iets te creatief....wordt je gelijk gestraft en kost gelijk weer geld en veel schade. Vliegtuigen zijn leuker ! Kan je meer zelf in kwijt. Minder kritisch....over het algemeen. Soort schade is ook heel anders.....met tape / lijm kan je vaak weer door.
Vandaag heb ik een cabrio tour...ergens bij Vianen. Ga m'n broer vergezellen...die houd van mooie auto's...
Vanavond bestuderen hoe de Viejo erbij ligt....
Allen een fijne zondag !!

gr
dave