TIMBERWOLF
Forum veteraan
florida of seattlle
in seattle of Bainbridge island is er erg weinig sneeuw in de winter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
florida of seattlle
Droge hitte vind ik het lekkerste.
Marcus
Nou ik zou zeggen kom naar Limburg, daar is het erg droog.
En wij Limburgers hebben daar een goed medicijn voor gebrouwen
Ik ookMijn vader was van Roermond.
Als tussendoortje begonnen aan een Tjalkje van Authentic Shipmodels. Bekijk bijlage 365062
Sent using Modelbouwforum.nl mobile app
Ja verschrikkelijk he? Er zijn ook websites die dat soort rommel verkopen.
Te duur, ik heb ze al rond de 35 euro gezien. Maar volgens mij kan je dan beter de kleine van proxxon nemen die heb je al voor 100 euro. En op marktplaats voor ca. 50
Dit schip lijkt totaal niet op de 7P, geen ornamenten alleen een naambordje dat het herkenbaar maakt. Dat maakt het juist zo leuk aan de advertentie.Verschillende in the VS en the Constitution word veel gevraagd. Voor ongeveer $1200 t/m $2000 kan je er een kopen in een vitrine. Hoe groter de schaal, hoe duurder het schip en ze worden gebouwd door mensen die het minimum loon krijgen.
Of je koopt er een in China, veel goedkoper en het minimum loon is zo laag dat je verbaasd bent dat mensen ervan kunnen leven.
Marcus
Een proxon tafelzaag is goed te doen 2e hands. De kleine kost rond de 50 euro en de grotere tussen de 90 en 250 euro in, afhankelijk of het het oud model is of het nieuwe. Een Byrnes is het neusje van de zalm, maar voor wat ik ermee doe vind ik de proxxon prima.That is cheap. Even 100 euro is cheap. I have one from Micromark $350.00
It tilts, so I can saw on different angles
https://www.micromark.com/MicroLux-Mini-Tilt-Arbor-Table-Saw-for-Benchtop-Hobby-Use_2
Got it a couple of years ago. Most people then move up to a Byrnes saw. $450
Supposed to be very accurate, all aluminum. They come in 110 and 220 volt. Mr. Byrnes is a machinist and designs all his equipment.
https://www.byrnesmodelmachines.com/tablesaw.html
Then there is proxxon as well.
Marcus