Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ja, ja.. we snappen wat je bedoeldIk vind natuurfotografie ook best leuk
eeuwig zonde om zoiets op de bodem van de oceaan te bewaren. Daar heb toch niemand wat aan.https://www.bbc.com/future/article/...ed-yeasts-could-change-the-taste-of-your-beer
Het heeft niks met schepen te maken, maar toch wel![]()
Gave foto! Ik vind natuurfotografie ook best leuk
Mooie foto Piet! En inmiddels wereldberoemd in heel Zeeland en omstrekenZondagmorgen deze opname gemaakt.... (voor de foto liefhebbers; F 5.6, belichting 1/100e sec, iso 400 en brandpunt 135 mm)
Leuk om te lezen dat je ook interesse hebt voor fotografie, is zo'n beetje mijn 2e hobby. Landschappen en vogels evenals andere diersoorten zijn altijd mooie onderwerpen, de foto van de bij, is puur geluk dat ie bleef hangen aan de bloem, ik moest toch 3 opnames maken voor ik tevreden was.Mooie foto Piet! En inmiddels wereldberoemd in heel Zeeland en omstreken
Ik houd me ook graag bezig met natuurfotografie. Vooral landschappen en vogels.![]()
Valkenier? Let op de riemen bij de uil.Howeens hoe krijg je die foto's zo dichtbij?
Dan zeg ik geniet van dit nieuwe tijdperk!Nee hoor Hans, je zit helemaal goed hoor, gisteren was de laatste dag, nog een week vrije dagen en dan per 1 Juli inderdaad met (vroeg)pensioen.
Is toch weer een mijlpaal vind ik…..![]()
Dank u we zullen dat zeker gaan proberenDan zeg ik geniet van dit nieuwe tijdperk!
Leuk cadeau. De Oehoe is de op 1 na grootste uil, sowieso de grootste van Europa. En uilen hoor je niet vliegen. Bijzondere vogels. In Nederland heb je de Zeearend die vergelijkbaar is in grootte als de Bald Eagle. Machtige beesten zijn het.Was inderdaad bij een Valkenier.
Voor mijn verjaardag heb ik van mijn vrouw een prive workshop gehad in IJzendijke.
Wij 2 met alleen vogels en uiteraard de valkenierster.
Maar was gaaf
De zeearend heet Hannah ,de uil weet ik niet.
Die Oehoe, wat een joekel was dat en die woog ook aardig wat.
Ik moest mijn arm op tafel leggen toen hij/zij op mijn hand zat.