De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

In 2020, dacht ik, was ik daar ook eens. En dat was toen precies zoals ik hiervoor al zei. Ik moest toen al denken aan de bijeenkomsten in Duizel. Dat wilde ik weer. Met Ron van Leeuwen (Bestuur NVM) heb ik toen in 2021, met Ron, een bijeenkomst georganiseerd in Hillegom. Net na de Coronatijd.
Voor foto's Zie: https://piwigo.janzwart.net/index.php?/category/17
Daarna een bijeenkomst in Duizel en paar maanden terug in het Scheepvaartmuseum. Dit zijn bijeenkomsten die gaan uitsluitend over schepen. En daar ben je van harte welkom.

Liefhebber heeft zich gemeld. Ze gaan op de post.

Bijlagen

• IMG_4192.jpeg
    IMG_4192.jpeg
    321,4 KB · Weergaven: 107
Laatst bewerkt:
Goeie tip.
Als je vloeibare hebt (niet de gel) werkt dit heel goed. Ik heb een borrelglaasje waar hij in staat. Ook nooit duwen op de tube, laat een beetje eruit lopen op een plastic plaatje dan gebruik je hem tot de laatste druppel.
duwen zorgt voor overdruk en dan loopt er teveel uit. Ook als hij rechtop staat komt het restje in de tuit omhoog.
Je kunt dan met een naald vanaf het plaatje doseren. Die druppel op dat plaatje blijft vrij lang goed.

De dunere variant zuig ik op uit het potje in een injectie naald ven 1 cc. Als denaald verstopt dan even met een aansteker warm maken (dapen niet inademen)
Dit werkt goed en zo is de lijm mooi te doseren.
Het zelfde doe ik UHU hard in een injectie spuit van 2cc een iets dikkere naald dan kan je hem afsluiten met een speld

Had nog een mogelijkheid geweest om daarheen te gaan, ware het niet dat ik onverwacht naar zee moest voor een spoedje..
Hang nu op Vagar rond wachtend op het vliegtuig naar huis.

Kijk die man met die rugzak eens "levensgevaarlijk" zijn. :eek: Bij het omdraaien in zulke mensenmassa vliegt die tas zo maar tegen je model aan....bibbers....o_O
Je zult dergelijke tassen eigenlijk niet moeten toelaten op zo'n beurs. maargoed...kniesoor die daar op let, ik weet het....:rolleyes:

Ik ben het eens met Erik, ze staat zeker te shinen man! :beer:

Back