De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

Beste Mensen

Ik ben tijdelijk weinig aanwezig omdat mijn schoonmoeder in het weekend een CVA (= een bloedprop in de hersenen) heeft gehad.

Andy

Das minder Andy, ik weet er alles van, heb het zelf gehad
maar kan toch heel goed komen, hoor, links of rechts uitval..................desnoods via PB

Heel veel sterkte Andy, ik hoop dat de prop niet te diep zit en dat je schoonmoeder er nog binnen de 4 uur bij was want dan is herstel zo wie zo nog heel goed mogelijk.

Beste Germt.
(als ik u zo mag noemen)

Heb namelijk de Prins Willem al, die nog gebouwd moet worden.
En ben bezig met de sectie van de Vasa.
Maar door omstandigheden kom ik er niet aan toe:sad:
Zal een foto plaatsen van een al eerder gebouwde scheeps kanon
Da Marina Francese

Groetjes,
Frankwin

Het lijkt mij leuk om af en toe een kwis te houden wat de betekenis van oude scheeptermen te houden.

Wat vinden jullie ervan

Is wel handig voor mij als leek om iets bij te leren.:confused:

Groetjse,
Frankwin

Hartelijk dank voor alle medeleven heren.

Helaas werkte de telefoon van mijn schoonmoeder niet goed en waardoor ze een tijd lang niemand kon bereiken, daardoor heeft het zo lang geduurd voordat ze in het ziekenhuis kwam dat het stolsel in haar hoofd niet meer adequaat behandeld kon worden. Het gaat inmiddels weer wat beter met mijn schoonmoeder en ze verhuisd vandaag naar de revalidatieafdeling van een verpleeghuis. Naast de langzaam herstellende verlamming van haar linker arm en been heeft ze gelukkig geen verdere problemen aan het stolsel overgehouden.

Andy

En nu voor Frankwin:
we beginnen simpel, wat is een zaling?

Beterschap met je schoonmoeder Andy.

Zaling hoe kom je er op.
Ga meteen in de boekenkast duiken.
Als ik het gevonden krijg zal ik het boek vermelden.
Alleen mijn boekenverzameling is niet groot.

Groetjes,
Frankwin

Back