De zoveelste beginner...

• Topicstarter Topicstarter CedricV
  • Startdatum Startdatum
Dat kan goedkoper (als je even geduld hebt); 54 dollar: HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy 9X 9Ch Transmitter w/ Module & 8ch Receiver (Mode 2) (v2 Firmware)
Maar: dan praat je natuurlijk wel over een andere kwaliteit dan, laten we zeggen een Graupner. En garantie tot om de hoek.

WOW!

ok geen garantie maar wel maar 40€!

Zit het verschil vooral in de fijngevoeligheid en de materialen?
Zoals gezegd: Ik start nog maar net met het idee van multicopter vliegen en weet dus momenteel nog niet hoe ver ik er echt in wil gaan.
Om het cru te zeggen: voor hetzelfde geld stop ik er binnen 4 à 5 maanden mee... misschien dat deze dan toch een optie zou zijn?
Bevalt het me toch zodanig na 4 maanden, dan geef ik met plezier wat meer uit aan de controller die ik op dat moment wil denk ik.
= leergeld :cool:

Het is een prima ding, heb er hier ook een staan. Ik heb hem nu wel vervangen voor een dx8 maar heb er zeker een boel lol van gehad. Is een mooie voordelige wijze om van veel functies te proeven. Het is uiteraard wel wat minder gebruiksvriendelijk en comfortabel maar daar is de prijs naar.

Wel voor de eerste vluchten een rangecheck doen!

Je hebt overigens wel garantie bij HK, best redelijke naar mijn ervaring. Het nadeel is dat je het terug moet sturen naar ze waardoor de meeste mensen dit zien als "geen garantie" omdat het teveel gedoe is.

Zo bedoel ik het ook. Iets van Hobbyking terugsturen voor garantie kost je aan verzendkosten vaak bijna net zoveel als (of zelfs meer dan) een nieuwe kopen.

Back