deagostini nitro racer

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door remie, 14 sep 2004.

  1. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Maar ja... 22 delen verder ben je mogelijk net zo duur uit dan dat je het motortje los koopt...
     
  2. speedy consales

    speedy consales

    Lid geworden:
    2 feb 2004
    Berichten:
    342
    Locatie:
    Delden
    nog steeds 213,95
     
  3. Mike

    Mike

    Lid geworden:
    13 sep 2004
    Berichten:
    526
    Locatie:
    Zoetermeer
    alle delen komen in de winkel zoek gewoon een boek handel en vraaag het
     
  4. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    Als dat echt waar is koop ik er ook het deel met de motor, niet om mee te rijden maar om er mee te experimenteren :D

    Groeten, Thomas
     
  5. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    ik geloof nooit dat het zo gaat.
    anders koopt iedereen alleen het deel met het motortje, zo stom zijn ze echt niet.
    zal wel zo zijn dat als je een abbonnement neemt dat je dan het motortje voor een "speciale prijs" kan aanschaffen.
     
  6. Guest

    Guest Guest

    Ja, volgensmij ook Gerard. Ik heb die 'wank lopende robot' ( abbonement) en volgensmij kan je daarbij niet zomaar een chip in de winkel kopen.
     
  7. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Ik las op een ander forum dat alleen bij een abbo middels een voucher het motortje voor 20 euro verkrijgbaar is, met een los nummer zou die dan 120 euro zijn.
     
  8. NOVA ROSSI

    NOVA ROSSI Guest

    Op mijn forum staat dit ja

    Maar het gaat dan ook niet alleen om de auto, maar ook om de info er om heen.

    Idd de editie motor = 19,95 volgens de info op hun website, ik weet alleen niet of dit de winkel of abbo prijs is wat de abbo prijs is 10% goedkoper als in de winkel. ZIe kopie van de vragen lijst van Deagostini:

    Bij welk deel ontvang ik de motor?
    Bij deel 22 ontvangt u de motor die een winkelwaarde heeft van € 139,-. Wij kunnen dit deel hierdoor niet voor de reguliere prijs van € 9,95 aanbieden, maar wel met een enorme korting. U betaalt voor deel 22 geen € 139,-, maar slechts € 19,95.
     
  9. Taco Annema

    Taco Annema

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    57
    Locatie:
    @ boord
    ik weet niet of het al ergens staat maar het is type pure ten van kyosho
     
  10. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl

    hahahahaha :D

    Van http://www.rc-racingcars.com :

    Niet pronken met andermans veren!!

    /edit:
    Bij de serie met die F-1 auto worden er bij drie delen drie vouchers afgegeven die elk recht geven op één van de drie onderdelen van de motor (? - motor, uitlaat, koppeling?), Deze zitten dan bij deel 8, 30 en 45, welke afleveringen elk 6,50 (ipv 9,95) kosten :
    "I 3 raccoglitori per le schede saranno venduti in edicola in corrispondenza delle uscite n. 8 - 30 - 45 a un costo di 6,50 ? ciascuno."

    Verder wordt er bij die serie in nummer 10, 30 en 50 een bestelbon geplaatst waarmee een zend/ontvangerset te bestellen is voor een voorziene prijs van 59 euro plus 2,50 P+P:
    "Il "kit radiocomando" si potrà acquistare solo su richiesta mediante la cedola di acquisto inserita nelle confezioni delle uscite n. 10 - 30 - 50. Il prezzo attualmente previsto è di 59.00 ? più 2,50 ? per contributo spese di spedizione.""
     
  11. Mike

    Mike

    Lid geworden:
    13 sep 2004
    Berichten:
    526
    Locatie:
    Zoetermeer
    dat gaat je verbazen denk ik hoor. we zullen zien :lol:
     
  12. NOVA ROSSI

    NOVA ROSSI Guest

  13. Aachgu

    Aachgu Guest

    deagostini krijgt het door als er niets verkocht word bij een boekenwinkel .
    de boekenwinkel stuurt niet verkochte delen namelijk terug.
    deagostini zet het sturen van het tydschrift naar die boekenwinkel dan stop.
    dus de kans dat het tydschrift bij deel 22 komt is erg klein
     
  14. marco bosch

    marco bosch

    Lid geworden:
    13 jan 2004
    Berichten:
    3.704
    Locatie:
    Staphorst
    nou ik zou het wel weten als ik met een rc car bezig zou gaan dan zou ik dus niet dat blad kopen het enige goede er aan vind ik dat het je ook wat verteld over de manier van omgaan met zo'n ding
    en dus ook over de veiligheids risico's en niet te vergeten de overlast die het kan veroozaken
    dus als diagostini slim was verkochten ze de kit in een keer en dan de bouw omschrijfing per maand met goed veel info over de risico's.
     
  15. Guest

    Guest Guest

    Voorlopig heb ik de site van de nitroracer even offline beschikbaar gemaakt.
    Waarom ?
    Om in een later stadium eventueel de verkoop aan te vechten bij consumentenbond oid mocht de motor tegen andere condities worden aangeboden.
    Op de site wordt duidelijk aangegeven dat er geen abonnement nodig is om de motor te bekomen.
    Tevens staat duidelijk op de site dat de motor tegen een prijs van 19,95 euro bij deel 22 wordt geleverd.
    Wat echter niet op de site staat is hoe de motor geleverd wordt.....
    Uitlaat ?, trekstarter ?, carburateur ?
    Indien deze onderdelen los bij vervolgnummers wordt geleverd, dan wordt de motor wel erg duur.
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    volgens mijn is dat echt niet zo hoor van dat ale deelen in de winkel zijn te koop en dan als die duure dingen zijn moet je abo nemen beetje vaag vint je niet :? :?:
     
  17. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Geloof dat ook al verschillende malen verteld is dat ze dit soort acties al meerdere malen gestart zijn, met wein ig succes.

    Om op jouw "aanvechten" terug te komen, kunnen ze makkelijk oplossen door de betreffende nummers niet als "losse"nummers beschikbaar te hebben... Dan heb je dus niets om aan te vechten! Er zal vast wel ergens in de lettertjes staan dat ze niet verplicht zijn de "losse" verkoop door te zetten als het slecht gaat met de verkopen... Wanneer je een abo hebt en ze komen dat niet na is het weer wat anders...

    Nouja als ik een motortje wil ga ik wel naar de LHS, dan hoef ik al deze moeite niet te doen.
     
  18. subaru

    subaru Guest

    IK ben ook met deze auto bezig je hebt hem naar 73 delen bij elkaar.
     
  19. Mike

    Mike

    Lid geworden:
    13 sep 2004
    Berichten:
    526
    Locatie:
    Zoetermeer
    dat duurt dus nog 2 jaar dan is het gewoon een old timer :lol:
     
  20. subaru

    subaru Guest

    nee want elke week komt hij uit :D
     

Deel Deze Pagina