decals laten maken

• Topicstarter Topicstarter esp
  • Startdatum Startdatum
E

esp

Guest
Voor mijn fg comp.line wil ik decals voor sponsoring laten maken. Heb hier zelf totaal geen ervaring mee, jullie wel?

of je zou eens moeten aankloppen bij komplot, die maken ook stickers voor speedlane
ik dacht dat hun website www.komplot.nl was maar ik weet het niet ZEker

ronnie

ik laat mijn oom ze gewoon maken :P hij heeft een drukkerij dus nog gratis en voor niks ook

stuur me maar effe een pb tje

Dan kan ik je wel verder helpen.

We maken zelf decals voor onze raketten, en gebruiken daar het zelfde spul voor als die mannen van Super Cal.

Als je deze folie door een lazer printer haalt of een kleuren copier dan heb je het zelfde effect.

Zit alleen en klein verschilletje in de prijs ;-)

4 euro voor een A4 tje plus 16 voor een spuit bus dan gaat de lol van je hobby af.

Sla eens een gouden gids open ( www.goudengids.nl ) en zoek eens op reclamebedriven en dan met name bestikkering van bedrijfsauto´s.

Die lui zijn best behulpzaam om voor jou stikkers te maken tegen een acceptabele prijs. Ik heb heel vroeger al eens zoiets gedaan.....

ik ben ze zelf ook aan het ontwerpen... en laat ze dan drukken door een verkeersborden fabriek. Ga daar eens langs in je omgeving.

of je regelt zelf een vel van dat plakplastic (van 3M geloof ik) en print daar op de achterkant in spiegelbeeld je sticker op uit, "even" snijden en klaar ;)

Back