serge pot
Forum veteraan
En nog een samen stelling van een arf ,maar dan met wat meer saus .
Voor een goede kennis uit het kippendorp van gelderland
(btw nog gefeliciteerd ,was ik gister geheel vergeten ) mag ik een toestel samenstellen welke hij daarvoor tot 2x toe kort had gevlogen door overtrek op vrij hoge snelheid .
Dat gaan we dus aanpakken .Wat is er nou mooier dan verbeteren ? Ja een vrouw zwanger maken ,althans een poging doen tot .
Ik heb van deze beste man dus het oude toestel meegekregen om daar het beslag van af te halen en dit over te zetten op het nieuwe model .
Helaas waren alle roerhorns van schroefdraad en waren deze of krom of geborgd met epoxy of iets van dien strekking ,dus deze heb ik niet kunnen redden .
Nou vind ik die roerhorns ook ronduit bagger als ze van schroefdraad zijn ,want elke winding is een potentieel breukvlak ,vooral als het van dat chinese bananen ijzer is .
Dat gaan we dus anders doen ,mocht deze kennis nog pertinax hebben liggen (printplaat zonder print) gaan we daar ouderwets zeer goede horns uithalen .
Maar om te beginnen heb ik dus eerst een oude vleugel van wat folie ontdaan om te zien waar de achterligger loopt en de ribben .
Zo heb ik dus gelijk bepaald waar de remkleppen komen en waar ik zonder problemen het mes er in kan zetten .
Dus papiertape op de nieuwe vleugel om af te tekenen met een fineliner van 0.5mm.
En dan doen we dus wat menigeen een hartverzakking kan opleveren ,het mes er in .
En netjes langs de achterste ligger langs.
Voor een goede kennis uit het kippendorp van gelderland

Dat gaan we dus aanpakken .Wat is er nou mooier dan verbeteren ? Ja een vrouw zwanger maken ,althans een poging doen tot .

Ik heb van deze beste man dus het oude toestel meegekregen om daar het beslag van af te halen en dit over te zetten op het nieuwe model .
Helaas waren alle roerhorns van schroefdraad en waren deze of krom of geborgd met epoxy of iets van dien strekking ,dus deze heb ik niet kunnen redden .
Nou vind ik die roerhorns ook ronduit bagger als ze van schroefdraad zijn ,want elke winding is een potentieel breukvlak ,vooral als het van dat chinese bananen ijzer is .
Dat gaan we dus anders doen ,mocht deze kennis nog pertinax hebben liggen (printplaat zonder print) gaan we daar ouderwets zeer goede horns uithalen .
Maar om te beginnen heb ik dus eerst een oude vleugel van wat folie ontdaan om te zien waar de achterligger loopt en de ribben .

Zo heb ik dus gelijk bepaald waar de remkleppen komen en waar ik zonder problemen het mes er in kan zetten .

Dus papiertape op de nieuwe vleugel om af te tekenen met een fineliner van 0.5mm.
En dan doen we dus wat menigeen een hartverzakking kan opleveren ,het mes er in .


En netjes langs de achterste ligger langs.