Decathlon van 2.50mtr span

5p1k3

Forum veteraan
Howdy,

Ik heb mijn ogen laten vallen op een 98" Decathlon ARF toestel. Bijna 2.50mtr span dus.

Zie link:
Super Decathlon ARF

Nu heb ik een DA50 liggen. Zou dit overkill zijn?

Volgens de website die ik gevonden heb zou er een 40cc benzine motor op kunnen. Maar om nu een nieuwe motor te kopen, terwijl ik er een heb liggen, vind ik zonde.

Weet toevallig iemand of deze kit ook in Nederland te koop is?

Ben heel erg benieuwd naar jullie reakties.

een da 50 is volgens wel perfect voor dat toetsel je kan er dan acro mee doen maar ook grotere zwevers mee trekken

en de kwaliteit van de kit kan ook niet veel beter
dus als ik u was zou ik deze zeker nemen

Weet toevallig iemand of deze kit ook in Nederland te koop is?

Heb ze even gevraagt.

Johan,

Thank you for your interest in Mobile Airships, the Blimpguys™.

We distribute our airplane kits in the USA and Canada by UPS Ground (standard) service. Unfortunately the large boxes (49" x 18" x 18") are just too big to send elsewhere by mail and way too expensive to send by a courier company like Fedex, UPS or DHL.

I will contact you when we have a distributer that will cover your country.

Regards,

Dan Speers
Mobile Airships & Blimps

Dus (nog) niet binnen de EU te koop.

Ik krijg bericht zo gauw dat is verandert.

(lindinger heeft er ook een op lager , wel ander merk)

Mvg Johan

wat is feitelijk het verschil met de citabria?
De Decathlon (en Super Decathlon) was (waren) de versterkte en opgevoerde opvolger(s) van de Citabria. De Citabria trok van +5G tot -2G en had een Lycoming 150pk en de Decathlon maar liefst +6G tot -5G en een Lycoming 180pk. 8O Beiden zijn van Champion Aircraft Corporation.

owkayz dat weten we nu dus ook weer! dus feitelijk zal een rc decathlon of citabria redelijk hetzelfde vliegen dan...
greetz

Back