Decoratie en spuiten body

hallo,

ik heb een traxxas stampede, maar de standaard body zou ik zelf misschien nog eens willen spuiten?

Kan ik de fabrieksgespoten body nog helemaal blank maken met een bepaald goedje? of zo maken dat ik over kan spuiten.

heb nog nooit gespoten en wil dat gaan doen met die tamiya color spuitbusjes.
ik las ergens dat ik aan de binnenkant van de body moest spuiten?
heeft iemand een link hoe je moet spuiten met die spuitbusjes, want hierboven bij de stickies staan wel over airbrush mar dat is nog net even anders toch?

is dit mogelijk?

groeten
Dennis

Laatst bewerkt:
Lees dit eens
solid-custom-paint-r-c-bodies

Het komt zeker op het zelfde neer mbt afplakken en tekenen etc..dat kan jij ook gewoon doen met je spuitbussen

En lees eens hier op:
body spuiten

En wat betreft je eerste vraag..ik adviseer je om gewoon een kale nieuwe body te kopen en daar je kunstjes op te vertonen.

Laatst bewerkt door een moderator:
hee bedankt voor die site! erg handig,
dus het is mogelijk om met iets als.. bijvoorbeeld aceton alles eraf te krijgen?

hallo,
bedankt voor de info!
ben wat aan het rondkijken en kwam deze tegen,
Pro-Line Racing - HUMM-VEE Urban fits Traxxas® Stampede®

en uitrusten met,
2x deze voor: Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek
misschien deze ook achter?? of een ander alternatief?
en dan wilde ik omdat er bij dat setje 4x kleurloos zit wilde ik deze op het dak, Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek
maar er staat dat het met gloeilampjes moet, passen ledjes er ook in? weet iemand dat?
heb namelijk nog een setje ledjes.

groeten

Vraagje: is het mogelijk om na 300+ berichten de volgende keer WEL een informatieve topictitel te kiezen???

Laatst bewerkt:
hallo,
ik ben dus van plan om deze body:
Pro-Line Racing - Chevy® Early 50's Pickup fits Traxxas® Stampede®
te gaan kopen
ik wil ook graag een verf combinatie van dat zilvere, met bijvoorbeeld dat bordeauxrode of paars.
is zo'n scheiding, eventueel zonder vlammen, moeilijk om te spuiten. Want het wordt dan de eerste keer voor mij dat ik zelf een body spuit! en ik wil graag dat hij erg mooi wordt.

of is het ook mogelijk het voor een zacht prijsje door iemand te laten spuiten?
ik gok dat het voor een zacht prijsje moeilijk wordt, maar weet iemand dat?

groeten
Dennis

Kwestie van goed uittekenen en afplakken, en daarna heel voorzichtig uitsnijden (het patroon in de tape)

Verder zijn er genoeg mensen die het vast wel willen doen, maar wat de prijs daarvan is weet ik ook niet

Back