Deelname WK Elektro 2012 MACH

Wordt een serpent pieter ik ga weer eens wat anders proberen maar zoals het er nu voor staat wordt het die auto.
Voorlopig blijf ik nog wel rijden met de x-ray..

groeten

John

Zo mensen, de WK site is de in de lucht !!
heeft ff geduurd, maar daar is ie dan.
Uiteraard worden er dagelijks nog aanpassingen gemaakt, maar jullie kunnen nu al vast en kijkje nemen.

veel plzeier ermee.

ifmar2012worlds.com

Ziet er goed uit!

Even een vraagje, blijft er de mogelijkheid bestaan om de chicane niet te gebruiken? Op de VRC plaatjes is het asfalt namelijk vervangen door gras.
Als brandstof rijder vind ik het lange rechte stuk wel een toegevoegde waarde. ;-) En zou het jammer vinden als dat zou verdwijnen.

Hugo,

Ik heb op RCtech de link ook gepost in het "IFMAR 2012 Worlds" topic geplaatst.
Maar wel aangegeven dat de site nog in opbouw is.

Groet Robert

Mooie site Hugo, ik had al een glimp gezien bij Hans op de MACH vorige week ergens. Maar volgens mij zit er een foutje in, bij de linkjes naar de IFMAR site en dan naar de regelementen.
Die verwijzen niet naar de Elektro 1/10 en 1/12, maar naar 1/10 IC, brandstof dus....

Ik kan mij nl herinneren, of denk te herinneren (leeftijd, dus gaat wel eens fout) dat ik ergens gelezen heb dat het circuit minimaal 70% anders moet zijn dan normaal.....
Ik kan het alleen niet meer vinden, vindt het ook een rare regel, dus zal het wel fout hebben onthouden (gaan we weer, die leeftijd...) maar goed, ik was dus aan het zoeken en kwam dus verkeerd uit.....

Laatst bewerkt:
oeps.
zal de webmaster ervan op de hoogte stellen.
Wat de baan verandering betreft, dacht het van niet qua buitenbaan.
Maar dat weet ik niet zeker.

Ja ja, ze zijn er nog erg druk mee bezig.
Maar het begin is zeker de moeite waard, das een feit !

Ziet er goed uit!

Even een vraagje, blijft er de mogelijkheid bestaan om de chicane niet te gebruiken? Op de VRC plaatjes is het asfalt namelijk vervangen door gras.
Als brandstof rijder vind ik het lange rechte stuk wel een toegevoegde waarde. ;-) En zou het jammer vinden als dat zou verdwijnen.

Misschien is die chicane juist wel een toegevoegde waarde mbt het onderwerp geluidsoverlast; de woonboten zijn toch ook die kant uit ? Als het een lagere waarde aan geluid geeft zou dat toch mooi zijn.

Back