delmenhorst 29-30 augustus 2009

Ik kon nog geen specifiek draadje vinden hiervoor, dus bij deze :)

Wie gaan er naar Delmenhorst, wanneer, hoe lang?
Ik ben van plan het gehele weekeind te gaan (waarschijnlijk vrijdag al weg) maar als mijn gezin niet meegaat ziet het ernaar uit dat ik alleen moet rijden. Niet erg gezellig dus. Als er nog iemand een lift nodig heeft...

Meer informatie:
http://martinkopplow.gmxhome.de/f3kdelmenhorst.html

Het vliegveld:
Luftsportverein Delmenhorst e.V. - Startseite

20080925_1072390329_sdc10449.jpg

ik ben van de partij :D
mn eerste grote wedstrijd.. :lol: wordt nog wat, ben al blij als ik niet laatste ben :p
op de site bij de teilnehmerliste 2009 staan al meerdere nederlanders die heen gaan dus dat is al deels een antwoor op je vraag alwin ;)
ik vertrek op de vrijdag en ga gewoon het hele weekend heen met de sleurhut ;)

Alwin,

Ik wil er ook weer heen gaan, 't was vorig jaar erg leuk, ook vanwege het
prachtige weer.
Cheers

Bart

bart
hoe heb jij dat afgelopen jaar gedaan met frequenties?? want ze zeiden op rcgroups dat in duitsland alleen kanaal 50 tm 53 ofzo mag worden gebruikt voor modelvliegen. als er dan meerdere 40mhz vliegers zijn wordt dat wel erg druk. jij vliegt meende ik ergens rond de 83 of 85? geeft dan ook problemen?

Robert,

Ik heb gewoon op de in Duitsland toegestane frequenties gevlogen.
Het wordt dit jaar idd krap, maar hopelijk is tegen die tijd eindelijk de
Multiplex SX 2.4 Ghz beschikbaar.
Cheers

Bart

Nederlanders genoeg dus, gezellig :)
Ook nog mensen die inclusief gezin gaan (op Robert na dan, van hem wist ik het al)?

Zijn er mensen bekend daar in de buurt, is het wat voor een jong kind (2½), kun je er mooi wandelen, zwemmen, zijn er interessante dingen te zien?

het al)?

Zijn er mensen bekend daar in de buurt, is het wat voor een jong kind (2½), kun je er mooi wandelen, zwemmen, zijn er interessante dingen te zien?

Aan het eind van de landingsbaan is een mooi wandelgebied en ook een prima plek om te zwemmen, mooi helder en verkoelend na een dag vliegen.
Interessante dingen: DLG wedstrijd en er staat een oude tank verder op het veld.
Zeker je vrouw en kon meenemen, bij goed weer krijg je er beslist geen spijt van.

Loet

Aan het eind van de landingsbaan is een mooi wandelgebied en ook een prima plek om te zwemmen, mooi helder en verkoelend na een dag vliegen.
Interessante dingen: DLG wedstrijd en er staat een oude tank verder op het veld.
Zeker je vrouw en kon meenemen, bij goed weer krijg je er beslist geen spijt van.

Loet

Wel uitkijken voor naaktzwemmers.

ik had in de planning om in ieder geval met delmenhorst en swalmen al mijn kisten heel te houden. had jij trouwens de foto's van arnhem al online staan? was ze nog niet tegen gekomen.

Thank you for good company in Arnhem, and we meet in Delmenhorst.
I take a chainsaw so we can get Roberts DLG'er down quickly.:p

Laatst bewerkt:
palle,
thanks for the chainsaw. it would really help tho get it down fast and don't spend all break on it. i'm working on my new twister now so i hope a start delmenhorst with a totaly new twister.

greetings robert

zo, alles staat klaar voor dit weekend. de twee twisters gaan mee en zoals ik al in arnhem geleerd heb kan een derde kist ook prima van pas komen. dus de blastini mag ook mee. kan prima in de wind met zn 198 gram :lol:
ook zal ik alle servo's meenemen voor de mensen die besteld hebben. morgenmiddag vroeg vrij van school dus mooi op tijd die kant op.
grt

En de winnaar is........

1 Bas Breijer
2 Richard Swindells
3 Peter Jubel
4 Alex Hoekstra
6 Peter Aanen
7 Loet Wakkerman
11 Arjen Van Vark
12 Goswijn Thijssen
editted na het berichtje van Arjen
Jeugd.
1 Robert Berends
2 Rob Kinds

Erg veel wind het hele weekend maakte het vliegen niet makkelijk. Toch maar liefst 6 nederlanders bij de eerste 12 op een veld van 46 deelnemers is een prestatie van formaat en laat wel zien dat we internationaal heel goed mee doen.

Bas en Robert gefeliciteerd

Laatst bewerkt:
Oeps, sorry Alex, Goswijn 12 en Arjen 11. :)

Bedankt Loet en Helle overigens voor de pechprijs. Al die reparatie spullen zal ik beslist nodig hebben om in Swalmen weer aan de start te staan

Toch maar liefst 6 nederlanders bij de eerste 12 op een veld van 46 deelnemers is een prestatie van formaat en laat wel zien dat we internationaal heel goed mee doen.

Alex,

als we dat zo willen houden moet je onmiddelijk stoppen met Twisters te exporteren.

Bas

P.s. Nummers 2,3 en 7 vlogen rudderless.

Back