Demo F16 1/6,8 en 1/5 oranje

Gaat ie met een KLU kist staan vliegen op een marinebasis....
geintje hoor >:-)

Kist ziet er fantastisch uit Gerald,complimenten!

Kom je een keer op Gilze-Rijen wat Jet-A1 opstoken?
groeten,en happy landings
Frank

Ik ben niet helemaal 'into jets' zeg maar... :?

Maar wat is dit een machtige kist! Een stukje meesterwerk!

Ben benieuwd as zondag en naar verluid lijkt het 8) weer te worden!

groetjes,

Tjen

Thnx guys, streelt weer, eindelijk weer airborne sinds een lange tijd wat een grote voldoening geeft. :D

Dag Frank, ik zie je nog wel op Gilze-Rijen maar zal nog effe de F16 daar niet bij hebben..., eerst apperaat goed onder de knie krijgen voordat ik het daar tussen de bomen waag waar er weinig ruimte voor fouten is met zo'n jet. Zal er wel een keer van komen 8)

Groet,
Gerald

lijkt me zeker niet onverstandig om met zo,n kist zo weinig mogelijk risico,s te nemen.
het zou echt zonde zijn dat zo,n kist door zoiets verloren gaat.
groet gertjan

hoi Gerald,

Ik vind eigenlijk dat ze (verkeersleiding of Historical Flight)je de 10-28 baan maar zo eens een dagje ter beschikking moeten stellen
of desnoods de 20-02
Is in t verleden al wel eens gedaan.
Moet kunnen vind ik, zeker voor zo,n kist als jij nu hebt.
Kan er misschien ook weer eens een schaalwedstrijd of zo worden georganiseerd,want met de nieuwe locatie lijkt me dat erg tricky vliegen met sommige schaaltoestellen
Vooral het oplijnen voor de landing lijkt me vervelend met een jet op de huidige locatie

greetz,Frank

Lt.Lowenfast zei:
hoi Gerald,

Ik vind eigenlijk dat ze (verkeersleiding of Historical Flight)je de 10-28 baan maar zo eens een dagje ter beschikking moeten stellen
of desnoods de 20-02
Is in t verleden al wel eens gedaan.
Moet kunnen vind ik, zeker voor zo,n kist als jij nu hebt.
Kan er misschien ook weer eens een schaalwedstrijd of zo worden georganiseerd,want met de nieuwe locatie lijkt me dat erg tricky vliegen met sommige schaaltoestellen
Vooral het oplijnen voor de landing lijkt me vervelend met een jet op de huidige locatie

greetz,Frank

Hoi Frank.

Laat dit nu net de reden zijn waarom ik heb opgezegd bij de vliegclub op Gilze, dus niet de club maar de vlieglokatie gaf de doorslag, PS begrijp nog steeds niet goed waarom de club niet naar de " overkant" van de hoofdbaan is verhuisd, keet enzo stond er al? (no hard feelings) :)
Kom er graag nog eens een keertje vliegen met een jet overigens, maar niet vanaf/vanuit het "pijpenlaatje" :wink: mij te gevaarlijk. :oops:

M.v.g. Ger Kovacs.

Vandaag even langs geweest op Rozenburg.
Jouw F16 ziet er -niet alleen op de foto's, maar ook van 1 m afstand- strak uit Gerald 8)
complimenten!

en samen met de F16 van :? eeuhhh Martijn?

Ben vandaag ook geweest (m'n eerste jet-meeting) en ik was enorm onder de indruk waaronder deze F16 8O . Echt petje af hoe deze waanzinnige kist werd voorgevlogen! M'n complimenten :!:

Ik heb om 12:30 helaas moeten afhaken ivm andere afspraken maar ik hoop dat de rest van de dag geen ongelukken heeft gebracht?

Retegaaf in ieder geval zo'n meeting !!!!!! :D :D

Tjen il-Vec

Hey Wouter, prachtige foto´s zeg! Je had je effe voor moeten stellen, weet ik nog niet wie je bent.....of misschien al wel maar leg ik de combinatie nog niet?!?

Was weer mijn eerste meeting met deze F16 en ik heb er heerlijk gevlogen en ontzettend genoten daar, goed georganizeerde boel daar.
6 Vluchten die dag gedaan en begin de kist weer lekker te kennen, ook wat slow-flight geprobeerd, nog effe wat oefenen maar dat voelt wel gaaf hoor!

Thuis gekomen de motor er maar eens uigehaald om de eerste inspectie te doen, altijd spannend bij zo´n nieuwe motor die voor het eerst een aantal vluchten doet zonder bekeken te worden.

Alles zag er wel goed uit totdat..... :schrik: ...ik zag dat één van de compressor bladen was gescheurd!!!!
(zie ook: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=607320#607320)

P9260004%7E0.JPG

Dit had in het ergste geval dus het einde van m´n F16 kunnen zijn!!!! Hoewel deze compressor niet goedkoop is besef ik wel dat ik REETE VEEL GELUK HEB GEHAD! Dat blaadje had het écht niet lang uitgehouden, hoogswaarschijnlijk niet eens een volle, volgende vlucht....die ik zondag nog wilde maken...

Anyway, tijd om een nieuwe compressor te regelen maar binnenkort zal er wel niet gevlogen gaan worden, wel jammer want ik had er net zo zin in. Tja, leven van een modelbouwer......

Groet,
Gerald

Gerald Rutten zei:
Dat blaadje had het écht niet lang uitgehouden, hoogswaarschijnlijk niet eens een volle, volgende vlucht....die ik zondag nog wilde maken...

Wow 8O Over geluk gesproken...

Grt.

Pfffiieew, :schrik:
Gelukkig is het niet misgegaan.

Ik was er tussen ca. 13.00 en 14.30 uur. We hebben wel even staan praten (ik had een bruine pet). Maar goed, we zullen elkaar vast nog wel eens ontmoeten en dan zal ik me netjes voorstellen :wink:

Ik vond nog een aardige foto

Gerald zei:
maar binnenkort zal er wel niet gevlogen gaan worden, wel jammer want ik had er net zo zin in.

Heb je wel weer tijd om hem helemaal af te maken :wink:

Ik kan me er alleen maar bij aan sluiten: hij ziet er goed uit
gelukkig heb je het scheurtje op tijd ontdekt .

hopelijk blijf je hier heel lang van gespaard

46.jpg

foto geleend van Bert

ps heb je al een jet-pilot voor in de cockpit.
want die mis je echt bij al deze mooie vlieg-foto's :oops:

Dat is toch niet de andere F16 die in rozenburg was, mag ik hopen?

hiermee wil ik natuurlijk niet zeggen dat het voor deze piloot minder erg is..........

Nee,Nee, dit was een crash van een F-16 tijdens het WK schaal 2006 in Zweden. (Reden van de crash?????? ik was er niet bij) :oops:

Het was meer bedoeld om Gerald succes te wensen en dat ik hoop dat hij dit nooit mee gaat maken.

Back