Hey Wouter, prachtige foto´s zeg! Je had je effe voor moeten stellen, weet ik nog niet wie je bent.....of misschien al wel maar leg ik de combinatie nog niet?!?
Was weer mijn eerste meeting met deze F16 en ik heb er heerlijk gevlogen en ontzettend genoten daar, goed georganizeerde boel daar.
6 Vluchten die dag gedaan en begin de kist weer lekker te kennen, ook wat slow-flight geprobeerd, nog effe wat oefenen maar dat voelt wel gaaf hoor!
Thuis gekomen de motor er maar eens uigehaald om de eerste inspectie te doen, altijd spannend bij zo´n nieuwe motor die voor het eerst een aantal vluchten doet zonder bekeken te worden.
Alles zag er wel goed uit totdat..... :schrik: ...ik zag dat één van de compressor bladen was gescheurd!!!!
(zie ook:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=607320#607320)
Dit had in het ergste geval dus het einde van m´n F16 kunnen zijn!!!! Hoewel deze compressor niet goedkoop is besef ik wel dat ik
REETE VEEL GELUK HEB GEHAD! Dat blaadje had het écht niet lang uitgehouden, hoogswaarschijnlijk niet eens een volle, volgende vlucht....die ik zondag nog wilde maken...
Anyway, tijd om een nieuwe compressor te regelen maar binnenkort zal er wel niet gevlogen gaan worden, wel jammer want ik had er net zo zin in. Tja, leven van een modelbouwer......
Groet,
Gerald