Demo F16 1/6,8 en 1/5 oranje

http://www.modelbouwforum.nl/forums/vliegende-schaalmodellen/19445-avonds-f-16-schaal-gereed-post1203884.html#post1203884

Hoi Peter, neus/keel niet al verstopt? :mrgreen:

Grt,
Gerald

Stofkapje doet wonderen, moet ook wel want als de zon op zolder schijnt wil je niet weten wat er in de lucht hangt nl micro stof. Ben de schuim spanten nog aan het uitvullen met super lichte vuller van allabastine daarna komt de glasmat er over heen. Dit bespaart me daarna een hoop geplamuur. Op deze manier blijft de grote hoeveelheid schuurstof wat beperkt.
Ik kom ook naar Appingedam.
Groetjes, Peter

en de site van het demoteam is ook aangepast...

news2009-010.jpg

news2009-011.jpg

zo de volgende foto's zijn denk ik voor jou Gerald. ben benieuwd naar het spuitwerk.... zal wel een werk worden.

Laatst bewerkt:
Gerald,
Ik weet niet of je jouw f-16 in de nieuwe demo kleuren gaat spuiten, maar mocht je dat gaan doen.
Ik heb de opdracht aan fokker aircraft services gegeven om de kist te spuiten kan je misschien nog wel aan wat ontbrekende (zover ik die kan vrijgeven) informatie helpen.

gr

Eelco

Gerald,
Ik weet niet of je jouw f-16 in de nieuwe demo kleuren gaat spuiten, maar mocht je dat gaan doen.
Ik heb de opdracht aan fokker aircraft services gegeven om de kist te spuiten kan je misschien nog wel aan wat ontbrekende (zover ik die kan vrijgeven) informatie helpen.

gr

Eelco

volgens mij is hij nu wel overtuigd ....
:-)

nu nog wat restjes verf van het spuiten van de echte.

Laatst bewerkt:
Njah, het is wel ff wennen, maar ik geloof dat ik het wel een mooi schema vind opzich:)

waarom hebben ze een nieuwe F-16 overgespoten?
en niet gewoon de oude?

Skyhigh

Hoi, de oude was na het uitgewrongen aerobatics van de afgelopen jaren aan groot onderhoud toe. Dan gaat hij voor een lange periode helemaal uit elkaar tot aan elke schroef toe, meestal ook een deel van de verf laag eraf om de huid goed te kunnen inspecteren. Normaal doet een F16 daar vrij lang over voor hij aan groot onferhoud toe is maar de demo kist wordt een stuk intensiever gebruikt dan de andere kisten. De oude J-055 zal dus een poos in woensdrecht staan om daarna weer muisgrijs de rest van de vloot te vervoegen.

Hieronder heb je bijvoorbeeld je J-016, deze is ook jaren de demokist geweest met die mooie grijze stepen en is nu weer "gewoon" een fighterbird.

Grt,
Gerald

1194566.jpg

Frank Hartog;1213155]Vandaag heeft mijnheer weer schandalig veel kero verstookt.....

Was er ook erg mooi weer voor, heb ook wat verstookt... maar dan benzine met de Chipmunk.

Turbine gaat er wel aan komen... maar eerst de Fokker D8 afmaken.

Groet Jan

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag heeft mijnheer weer schandalig veel kero verstookt.....
;)

Frank

Hey Frank, leuke foto's hoor! Altijd mooi om zo "man and machine" samen te zien :D. Zoals ik al zei is mijn moto dat we pas naar huis gaan als de peut op is.....en dat is weer gelukt! :mrgreen:
Effe flink bezig geweest om een paar nieuwe figuren voor het komende wedstrijd seizoen te oefenen.

Grt,
Gerald

Vandaag effe wezen kijken bij Gilze-Rijen, de demokist ging daar aangekondigd oefenen. Bij de bekende spottersplaats aan de langenbergseweg, altijd goed uitzicht zo aan de kop van de baan. Héérlijk om dat kero-slurpende gebrul weer eens te horen, prachtige demo en daarmee gaat het weer behoorlijk kriebelen....ja, m'n nieuwe bak gaat definitief dit kleurenjasje krijgen. (...of had ik dat ik een keer gezegd...:mrgreen:)

Hier enkele plaatjes geklikt vanmiddag.

Grt,
Gerald

GroteFoto-ZQUP8B7E.jpg

GroteFoto-ME3AXVEX.jpg

GroteFoto-3DLX7CUF.jpg

GroteFoto-3TLEQC8F.jpg

GroteFoto-KAJFB4TF.jpg

Jeetje Gerald,
dat gaat een heftige kist worden!
Trouwens, ik zie dat de wieldeurtjes nog open staan(of heb ik het mis).

Mvgr hans

Trouwens, voor degene die relatief dicht bij de basis wonen én tijd hebben, hier het schema wat ze de komende dagen nog doen:

vandaag: 14:30-15:00u
donderdag en vrijdag:
12:40-13:00
15:00-15:20

Groetjes,
Gerald

@Gerald

Wow stoer kleurtje hoor, ik moest ff wennen vandaar mijn late reactie hier, maar vindt het toch nu wel erugggggg mooi

Psssst je 1ste foto staat op de kop, ff 180 gr draaien

Vriendelijke groet Jaap

Laatst bewerkt:
He bedankt Gerald
nu weet ik tenminste ook wanneer ze weer herrie komen maken boven mijn hal!!

gr Mark

Back