5p1k3
Forum veteraan
Nou op kleine schaal dan hoor. Sinds mijn 3D Foamy klaar is kan ik elke avond niet wachten om er even mee te gaan vliegen. Nu heeft mijn schoonmoeder 2 onderstaande foto's gemaakt. Het is op een speelterein bij hun in de buurt. Natuurlijk heb ik wel even opgelet of er geen spelende kinderen in de buurt waren en toen even een mooie demonstratie weg gegeven.. en ja, dit is een vorm van wild vliegen 
En een beetje hooveren (weliswaar op voldoende hoogte)
Het mooie was dat iedereen in de buurt even aan kwam fietsen, bleef stil staan om te kijken en een enkeling al fietsend naar boven keek om het gevaar te trotseren niet tegen een stilstaande auto te rijden
Al met al een geslaagde avond, maar om heel eerlijk te zijn ga ik de volgende keer liever toch naar mijn open veldje hier in de buurt. Iets meer ruimte is toch wel fijn.

En een beetje hooveren (weliswaar op voldoende hoogte)

Het mooie was dat iedereen in de buurt even aan kwam fietsen, bleef stil staan om te kijken en een enkeling al fietsend naar boven keek om het gevaar te trotseren niet tegen een stilstaande auto te rijden

Al met al een geslaagde avond, maar om heel eerlijk te zijn ga ik de volgende keer liever toch naar mijn open veldje hier in de buurt. Iets meer ruimte is toch wel fijn.
Laatst bewerkt: