Demonstratie Elektro vliegen voor de buurt..

5p1k3

Forum veteraan
Nou op kleine schaal dan hoor. Sinds mijn 3D Foamy klaar is kan ik elke avond niet wachten om er even mee te gaan vliegen. Nu heeft mijn schoonmoeder 2 onderstaande foto's gemaakt. Het is op een speelterein bij hun in de buurt. Natuurlijk heb ik wel even opgelet of er geen spelende kinderen in de buurt waren en toen even een mooie demonstratie weg gegeven.. en ja, dit is een vorm van wild vliegen ;)

vliegtuigje%20R.%20223.jpg

En een beetje hooveren (weliswaar op voldoende hoogte)

vliegtuigje%20R.%20028.jpg

Het mooie was dat iedereen in de buurt even aan kwam fietsen, bleef stil staan om te kijken en een enkeling al fietsend naar boven keek om het gevaar te trotseren niet tegen een stilstaande auto te rijden :)

Al met al een geslaagde avond, maar om heel eerlijk te zijn ga ik de volgende keer liever toch naar mijn open veldje hier in de buurt. Iets meer ruimte is toch wel fijn.

Laatst bewerkt:
leuk he al dat bijkijks:). Heb ik zo nu en dan ook last van:). Zelf de plaatselijke hangjongeren stonden met open mond te kijken toen ik met mijn parkmaster bezig was (met menig wajo geluiden:))

Kinderen vinden het prachtig, maar let wel even op, voor je het weet heb je er 30 om je heenstaan en steek je ze met je antenne bijna ogen uit enzo.

De kleinste hier in de buurt kan amper lopen en als die je toestel in de knuisten krijgt, is het vaarwel toestel :P

Kinderen is het probleem niet,maar loslopende honden kunnen verveelend doen.
Dat heeft mij al een keer een stabilo gekost.

Och.. druppie lijm en je kist zit weer in elkaar geplakt toch? ;) Het zijn inderdaad wel risico's welke je in je achterhoofd dient te houden. Het kan gebeuren, wanneer je zo dicht bij de bewoonde wereld vliegt. Daarnaast, heb gisteravond gelijk maar nog 2x een foamy uitgetekent op 6mm depron, voor het geval dat :D

Gistermiddag weer even bezig geweest en had nu veel belangstellenden.. Gemiddelde leeftijd schat ik in op zo'n 8 jaar :).

SDC10396.JPG

Het hooveren met de 3dbatix diablo gaat me al aardig goed af. Heb alleen wat weinig rudder soms om tegen te sturen wanneer de kist gaat torquen, maar dat los ik wel op bij een volgend model..

Nog wat foto's ter impressie:
SDC10392.JPG

SDC10390.JPG

SDC10386.JPG

Back