Demontage Kontronik 480/MAXON 4.4:1 reductie

Sinds enkele jaren vlieg ik een Scorpio hotliner met een Kontronik 480 en MAXON 4.4:1 reductie.

Nu ik volledig wil overstappen op Impeller modellen :lol: :lol: wil ik de motor gebruiken in een EDF.
In dit geval zal de reductie gedemonteerd moeten worden

Vraag: Hoe krijg ik de reductie gedemonteerd zonder iets te beschadigen.
Wie heeft er ervaring?

Groetjes, Harry van Melick
 
Als het een originele vertraging is moet je dat laten doen volgens mij door kontronik.
Dat hebben ze mij tenminste verteld bij mijn motor.
 
Bertus, was er al bang voor.

Volgens mij moet het voorste lagerschild los.

Misschien dat er nog meer mensen ervaring hebben.

In ieder geval bedankt en doe Jaap Niermeier (BIGGS Aerobatic), als je hem ziet, de groeten

Groetjes, Harry
 
Het is vandaag niet door gegaan balen.
Te veel wind in het noorden.
Ik dacht dat de kosten 15 euro waren voor het loshalen van de vertraging.
Neem eens contact op met www.mrhobby.nl daar haal ik mijn motoren ook vandaan.
Hij is net zo duur als in het buitenland of zelfs nog goedkoper.
Ik heb voor mijn broer ook net een 480 besteld en we hebben een 400 en een 500 en nog een andere 480 bij hem vandaan.
Goede service hij kan je gelijk zeggen welke prop je moet pakken.
Kijk maar wat je er aan heb.
Groeten
 
Back
Top