Demper Kyosho

Hallo allemaal,

Ik heb een Kyosho ultima RB. Van de demper/uitlaat was iets afgebroken en zodoende besloot ik om een nieuw onderdeel te bestellen bij een firma.

Ik heb het volgende item besteld: [edit] Kyosho demper [edit]
Maar ik heb deze geleverd gekregen: [edit]HPI demper[edit]http://thobbies.com/hpia870mufflerset.aspx

Als ik mijn auto ooit weer wil verkopen, is het beter om alleen onderdelen te gebruiken van het origineel lijkt me toch?

Wat raden jullie mij aan? Terugsturen of deze gebruiken?

Met vriendelijke groet,

Rolf

Laatst bewerkt door een moderator:
het lijkt mij zo dat als je iets van een bepaalt merk en type besteld dat je dan ook dat onderdeel krijgt... vindt het een beetje raar... want als jij die hpi wou dan had je die wel gekozen... maargoed dat moet jij helemaal zelf weten en van dat verkopen dat je er dan meer geld voor krijgt is niet waar. ik heb op mijn hpi firestorm nu ook een lrp motor zitten die veel beter is... dus dat wil niet altijd zeggen dat je alleen originele onderdelen moet gebruiken....

mvg. delfin

Ander merk maar qua functie en montage hetzelfde, kan weinig aan fout gaan. Neemt niet weg dat je niet geleverd hebt gekregen wat je gevraagd hebt maar dat gebeurt vaker bij [edit] sommige zaken[edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit draadje zit werkelijk op het randje van winkelbespreking, en persoonlijk vind ik hem er een beetje overheen gaan...
deze zijn hier niet gewenst..

Als je een probleem of opmerking over een shop hebt, regel dit dan met die winkel zelf.
op internet kunnen zij zich niet verdedigen, en als er een goede reden achter zit wordt deze hier vaak niet neergezet, zodat een scheef beeld ontstaat

Ik pas even wat zaken aan, en houdt dit draadje in de peiling
Komen er weer namen voorbij, gaat er een slot op..

Voor de ts:
Qua waarde maakt het doorgaans weinig uit of een auto 100% origineel is of niet.
De waarde van een auto (ieder rc ding trouwens) zit voornamelijk in het merk/type, onderhoud en wanneer je hem verkoopt..
is er een nieuwer type uit, keldert de jouwe in waarde.
maar dat doet ieder rc ding vanaf het moment dat je hem koopt.
Daarnaast, als je alleen troep erop hangt als vervanging, daalt de waarde natuurlijk.
zet je goed spul erop, zal het relatief best meevallen.

Het is niet mijn bedoeling om de winkel af te kraken hoor ;)
Hun reden om een vervanging te sturen was dat de levertijd te lang was voor het origineel bestelde product. Dus ze denken zeker met mij mee als klant.

Mijn vraag was gewoon of ik beter een originele erop kan zetten dan van een ander merk.

Naar aanleiding van jullie reacties nog een vraag:
Is de demper die ik gekregen heb van betere kwaliteit dan die van kyosho zelf?

Alvast bedankt voor de antwoorden :D

hpi is een goed merk, kyosho ook

Ik verwacht in kwaliteit weinig verschil..

Deze demper is niet voor prestaties dus verwacht er niet veel anders van. Wil je je auto meer waarde geven en betere prestaties had je een "tuned" uitlaatsysteem. moeten halen.

Back