M
Mondiaan
Guest
Ik was al een tijdje op zoek naar een partij Depron platen.
Hiervoor heb ik ook Depron BV zelf benaderd, met de vraag waar ik dit materiaal het beste kan krijgen.
Zie antwoord via E-mail d.d. 08/09/2009:
-------------------------------------------------------------
Hartelijk dank voor uw belangstelling in Depron platen voor modelbouwtoepassingen.
Helaas moet ik u informeren over het feit dat Depron B.V. de productie en verkoop van de zogenaamde display platen enkele maanden geleden verkocht heeft aan een Duits bedrijf, Selit-Tec.
Selit-Tec Dämmsysteme GmbH
Selitstrasse 2
D-55234 Erbes-Büdesheim
Kontaktpersoon: Mevrouw Lydia Bober
Phone: 0049 6731 9670 37
Fax: 0049 6731 9670 70
E-mail: lydia.bober@selit.de
www.selit-tec.de
In het verleden waren de bedrijven Quartel in Pijnacker en Van Hooff Modelbouw in Maarheeze onze distributeurs van dit type plaatmateriaal. Misschien dat u hier nog kunt informeren.
Ik hoop u hiermee geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Depron B.V.
Gelukkig ben ik momenteel reeds voorzien van een flinke voorraad, volgens mij kan ik wel tot 2036 vooruit
Hiervoor heb ik ook Depron BV zelf benaderd, met de vraag waar ik dit materiaal het beste kan krijgen.
Zie antwoord via E-mail d.d. 08/09/2009:
Hartelijk dank voor uw belangstelling in Depron platen voor modelbouwtoepassingen.
Helaas moet ik u informeren over het feit dat Depron B.V. de productie en verkoop van de zogenaamde display platen enkele maanden geleden verkocht heeft aan een Duits bedrijf, Selit-Tec.
Selit-Tec Dämmsysteme GmbH
Selitstrasse 2
D-55234 Erbes-Büdesheim
Kontaktpersoon: Mevrouw Lydia Bober
Phone: 0049 6731 9670 37
Fax: 0049 6731 9670 70
E-mail: lydia.bober@selit.de
www.selit-tec.de
In het verleden waren de bedrijven Quartel in Pijnacker en Van Hooff Modelbouw in Maarheeze onze distributeurs van dit type plaatmateriaal. Misschien dat u hier nog kunt informeren.
Ik hoop u hiermee geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Depron B.V.
Gelukkig ben ik momenteel reeds voorzien van een flinke voorraad, volgens mij kan ik wel tot 2036 vooruit

Laatst bewerkt door een moderator: