Depron F-15

Hierbij enige foto's van mijn Depron F-15
Het is een uitvergrote versie van de Twin-X versie en is gebaseerd op de Sukoi 27 van Ikarus.
Zoals te zien is deze met 2 fans uit gerust en weegt ongeveer 200 gram

displayimage.php

displayimage.php

displayimage.php

displayimage.php

displayimage.php

Ik zal wel wat fout gedaan hebben want ik zie geen foto's

Janneman

Depron%20F-15.jpg

Depron%20F-15-2.jpg

Depron%20F-15-3.jpg

Depron%20F-15-4.jpg

Depron%20F-15-5.jpg

Je moet op de foto klikken, dan opend ie in een nieuw venster. daar rechtermuisknop en dan die link kopieren en tussen
zetten.

Ziet er leuk uit!! Welke fannetjes zijn dat?

haha, lol,
maar, welke fannetjes zitten er in?
en hoe stuurt hij nou?
Ziet er een beetje raar uit eerlijk gezegt. Hij stuurt met rolroer en hoogteroer op 1 servo?

Dat stuurt prima met elevons voor en achter op slechts twee servo's.
Denk alleen dat er een flinke accu voor in de neus moet om een juist zwaartepunt te bereiken.
Ziet er leuk uit!!!

De Fans zijn KP Aero Models 44 diameter Ducted fans welke draaien op 4,8 volt vandaar dat ze in serie staan
Ik gebruik een 2 cellen Lipo 1200 mAh
De aansturing wordt ook zo gebruikt bij de Sukhoi 27 van Ikarus

Janneman

Het Depron is net als hout er zit een soort van nerf in, als je een plaat Depron pakt buig het de ene kant goed en haaks daarop wil het niet buigen.
De makkelijk buigende kant trekje voorzichtig over de rand van de tafel. hierdoor gaat het al buigen.
Als je nu met je hand er over heen strijkt wordt het warm en buigt het makkelijker, je kan ook een Heatgun nemen maar dan moet je het heel voorzichtig doen.
Op de lasnaad aan beide zijde UHU-Por en als dat droog is voorzichtig tegen elkaar plakken en de uiteinde even fixeren met plakband.

Vr Gr Janneman

Zo, das een gaaf dingetje zeg. Ik ben wel benieuwd naar filmpjes.

Back