Depron ( funky) chicken

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door marcel73, 27 jul 2009.

  1. firefox309

    firefox309 Guest

    dat zou erg leuk zijn :)

    we zien dat allemaal graag eh
     
  2. Gerard VLC

    Gerard VLC

    Lid geworden:
    8 mrt 2009
    Berichten:
    637
    Locatie:
    Veendam
    PFFFFFFFFFFF

    even het stof van dit topic en kip afblazen.

    ik heb dit ding maar weer eens tevoorschijn getoverd om het a.s. zaterdag me te kunnen nemen naar de sporthal.
    er moest nog veel gebeuren maar dat is ondertussen vandaag allemaal gedaan.
    rest nog om het landinggestel te maken maar eerst moet de epoxy met glasmat drogen die ik om de ietwat fragiele nek gedrapeerd heb.

    hier een beetje een wazige foto zoals het beestje er nu bij ligt.

    [​IMG]
     
  3. Gerard VLC

    Gerard VLC

    Lid geworden:
    8 mrt 2009
    Berichten:
    637
    Locatie:
    Veendam
    nou, de kip is nu geheel vliegklaar, ik moet alleen nog iets bedenken om er een soort van snaveltje aan te maken, jammer de prop niet oranje is.

    maargoed, morgenmiddag ga ik het ding laten vliegen in de hal.

    nog maar een fotootje

    [​IMG]
     
  4. bier-Ton-

    bier-Ton-

    Lid geworden:
    11 feb 2007
    Berichten:
    221
    Locatie:
    Haarlemmermeer
    Als je mischien het midden van de prop geel of oranje maakt dan lijkt dat ook op een snavel!
    Groetjes Ton...
     
  5. Gerard VLC

    Gerard VLC

    Lid geworden:
    8 mrt 2009
    Berichten:
    637
    Locatie:
    Veendam
    het ding vliegt prima, ik heb alleen de vleugel iets verstevigd door aan de onderzijde een latje van 3x3 mm te lijmen, tijdens het vliegen knikte de vleugel wel eens om wat resulteerde in een mooie spiraalduik. erg leuk ding, ik heb er geen spijt van dat ik het gebouwd heb. vooral het commentaar van de omstanders was erg leuk.
     
  6. marcel73

    marcel73

    Lid geworden:
    7 sep 2007
    Berichten:
    834
    Locatie:
    Suestra (limburg)
    Gaaf dat er nog een kip de kerst gaat overleven.
    Dat de nek niet stevig zou zijn, daar had ik al voor gewaarchuwd in het begin van het draadje:).
    Hier heeft hij de kerst niet overleefd aangezien ik het gewoon een leuk bouwprojectje vond en in de zomer maanden met de orginele funky chicken vlieg. Ben geen tot heden nog geen indoor vlieger.
    Dat je er nog veel indoor plezier aan mag beleven...
     
  7. Gerard VLC

    Gerard VLC

    Lid geworden:
    8 mrt 2009
    Berichten:
    637
    Locatie:
    Veendam
    dank je marcel, gaat zeker goedkomen,
    's zomers vlieg ik ook met een orginele funky chicken en als die een crash niet overleefd dan heb ik nog een nieuwe in de doos zitten.

    15 januari ga ik weer indoorvliegen, ik zal dan eens kijken of ik iemand zo gek kan krijgen om een paar foto's te maken.
     
  8. marcel73

    marcel73

    Lid geworden:
    7 sep 2007
    Berichten:
    834
    Locatie:
    Suestra (limburg)
    Dat zou wel mooi zijn. dat kan dit draadje wel gebruiken een vliegende depron kip haha
     

Deel Deze Pagina