depron twin cargo

• Topicstarter Topicstarter beemer-san
  • Startdatum Startdatum
B

beemer-san

Guest
dag allemaal!

mag ik jullie hierbij even laten genieten van mijn nieuwste creatie, die ik met de hulp van "foam and tape" en larry ross van rc groups us. heb kunnen bouwen?

de originele plannen heb ik lichtjes aangepast, zoals een volledig gesloten hoofdvleugel, met bekabeling voor leds, extra remflappen ed....
ik beschouw dit vliegend bakbeest als een labo. ondertussen heb ik er al tientallen vluchten mee gemaakt en steeds weer wat aan veranderd.
het landingstel is eraf te halen en om te wisselen voor ski's in de sneeuw.

ik weet het: die ailerons uit de vleugel zien er niet uit, maar 't is een testvliegtuigje.
ben inmiddels al bezig aan de volgende vleugel, alles ingebouwd: remflappen en ailerons.

2 motoren 2200kv van ergens in china;), twee parallel geschakelde regelaars...., 2,4ghz zender en ontvanger en een 5000 20C lipo.
vliegt zalig en als't moet héél traag.

groetjes
[URL="
- twin cargo plane.wmv[/URL]

( sorry, maar weet niet hoe dit filmpje hier in dit bericht te tonen)

Laatst bewerkt door een moderator:
leuk vliegtuigje eh, :D !
Deze staat ook op mijn verlanglijstje om te bouwen, wss van de winter :)
kan je ook wat fototjes posten? :p

Grtz

Leuke videomontage, leuk vliegtuigje ook natuurlijk!

thanks..... het leuke aan dit vliegtuig is zijn toch wel groot laadvermogen. je staat soms versteld wat je er mee de lucht in krijgt.

fotootjes? heb er enkele van de bouw destijds. zal ze eens bekijken en de beste posten.
( hier eerst in een album online zetten als ik het goed begrijp?)

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk filmpje en modelletje.
Nu nog een laadruim luikje/klep aan de achterkant om Francine aan een para te droppen.

Mooie vlieg locatie ook.

Gr. Dennis

laadruim en grote klep zijn al gemonteerd en uitgebreid getest---helaas nog niet de mogelijkheid gehad van dat op film of foto te zetten.

en francine? die zal lekker blijven zitten vrees ik, ze doet het veel te goed in haar cockpitje ;-)

groetjes!

ik vergat nog dit te melden:

je spreekt van droppen..... momenteel ben hier bezig om steunen te maken teneinde een mini-swift mee de lucht in te vliegen en deze op goede hoogte te droppen.
kan mijn zoontje lekker meegenieten en vliegen!

Ik heb een vraagje i.v.m. mijn eigen twin motor vliegtuig. Heb je nog een bepaalde hoek gegeven aan de motoren, beetje naar beneden bijvoorbeeld?

Maar mooi kistje hoor:)

Leuk filmpje en mooi vliegtuig,

Waar heb je het Depron vandaan gehaald?

Back