Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Leo: Jij bent er dus ook in Nijmegen?
Als het 22 mei is ben ik er bij. De andere data kan ik niet.
Leo,
Je bent van harte welkom om bij ons een keer een demo te verzorgen. Dat kan tijdens een weekend of op een clubavond op donderdag. Ik heb een maand geleden nog een presentatie gegeven over FPV vliegen en die avond was heel goed bezet. Als je wilt kan ik je de ppt sturen.
Wij hebben een mooi veld met clubhuis plus alle faciliteiten. Beamer e.d. kan ik ook voor je verzorgen. Hoor graag van je wanneer wij zoiets kunnen regelen.
Groet,
Jasper
Leo,
Je bent van harte welkom om bij ons een keer een demo te verzorgen. Dat kan tijdens een weekend of op een clubavond op donderdag. Ik heb een maand geleden nog een presentatie gegeven over FPV vliegen en die avond was heel goed bezet. Als je wilt kan ik je de ppt sturen.
Uhm, begin maar met een partytent, een Mooi wit scherm en een beamer.
Daarnaast het e.a. aan eten, drinken, vlaggetjes, en natuurlijk een stand waar mensen het e.a. kunnen kopen![]()
Niet om Leo nu een hak te zetten, maar hij heeft op 27 maart j.l. voor de eerste keer FPV gevlogen, dan lijkt 't me niet verstandig dat hij met de weinige ervaring (niet alleen wat FPV vliegen betreft, maar ook wat technische kennis betreft) die hij heeft een demo gaat organiseren.
Ik zeg dat misschien wat cru, maar 't is wel hoe de zaken ervoor staan. Het zou natuurlijk heel vervelend zijn als er door gebrek aan ervaring of kennis een ongeluk o.i.d. gebeurd, dan staat 't FPV vliegen gelijk in een verdomhoekje.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Dat gaat niet werken, hiervoor zal je b.v. een legertent die vrijwel geheel donker van binnen is moeten gebruiken. Een projector heeft onvoldoende lichtopbrengst (ansi lumen) om op klaarlichte dag in een doorsnee partytent een bruikbaar beeld te kunnen produceren.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality