Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moet ook wel op de video te zien zijn toch?Hoor Sander nog: "Hee ik zit achter je, probeer even mijn snelheid af te stemmen op jou". Het volgende moment duikelen twee Easystars naar beneden. Blijkbaar ging ik iets langzamer dan verwacht.
Hm, daar verras je me echt mee.![]()
Dacht niet dat daar onduidelijkheid over was, maar jij kwam juist met hogere snelheid vanaf achter op mij in. Kon er dus ook niets aan doen naar mijn idee. Zoals ik al schreef:
Moet ook wel op de video te zien zijn toch?
Mooi klote weer dit...![]()
Sander in het filmpje lijkt het net alsof je tijdens het inhalen zijn vleugel raakt. Hierdoor draaide hij naar en op jouw easystar met een tolvlucht naar beneden tot gevolg.
Leo, Sander, waar blijven de opname's?
MMmm filmpje lijkt mij toch genoeg duidelijkheid verschaffen over de "schuldige" van deze midair? Lijkt me niet dat Klaassie ook maar iets aan dit voorval heeft kunnen doen, laat staan dat hij je kon zien aankomen.
In iedergeval, klote dat er schade is,
Harm
Dat lijkt me toch duidelijk niet het geval....als er hier dan zo gemakkelijk over wordt gedaan in de trant van 'je moet ook niet met al die spullen gaan rondvliegen, dan kan 't eens misgaan' ...
Daar lijkt het inderdaad op. Weet in elk geval wel dat ik juist alle controls stil hield. Maakte dus geen bocht naar links oid. Vanaf de grond gezien werd mijn Easystar gewoon uit de lucht gevlogen, zonder dat ik verder iets kon doen. Was er zelf een beetje pissed om. Vandaar dat ik ook behoorlijk verrast was door jou opmerking.Hugy zei:Sander in het filmpje lijkt het net alsof je tijdens het inhalen zijn vleugel raakt. Hierdoor draaide hij naar en op jouw easystar met een tolvlucht naar beneden tot gevolg.
Maar goed, geen zin in onmin, je hebt PB.![]()
Hmm, waar vind ik de login gegevens, Leo?
Wil et wel eens zien namelijk.