Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb nog wel wat detail foto's van de Husky, mischien heb je er wat aan aangezien het een zusterschip is.
Maarja, ik weet dat er toch behoorlijk wat verschillen tussen deze twee zijn.
Zeg het maar.
Kijk eens aan weer een URS-sleper, en wat voor één .
Ik heb nog wel een paar foto's op mijn harde schijf staan, maar die komen allemaal van internet en heb je waarschijnlijk zelf ook al gevonden. Maar goed, als je intresse hebt wil ik ze best doorsturen.
Stuur een mail naar de URS en doet je zegje wat je bedoeling is dan heb je een zeer grootte kans dat ze je verder helpen
Mail aders even kijken op tugspotters link
mijn vader was daar werktuigkundige op toen hij nog leefde en ik had toen meer foto's moeten maken heb er een paar maar ik weet niet hoe ik die er op krijg. ik heb ze wel al op internet gezet.
bedankt voor de link ivm de foto's.
die film spreeld zich af in de ierse zee en ik heb de Maersk lifter, de retriever, de maasbank en nog meer maar vooral de sleepdeur en de carlsforks van de president en nog veel meer detaills.
maar hier de foto's
en stukje van mijn spantenplan dat ik gekregen heb van URS
de kopschroeven
hier zie je de sleepdeur open staan ze waren dat aan het oplassen ofzo
dienne mens me die oranje broek en die blauwe jas is mijn vader
had ik toen maar een paar filmrolletjes me gedaan dan had ik nu enkele mensen heel gelukkig kunnen maken
Maar ik ken daar nog een paar mensen en als hij nog eens in antwerpen komt ga ik daar eens werk van maken.
Als ik het goed zie is de tekening die je daar hebt niet het spantenplan, maar de huidontwikkeling van het voorschip. Helaas hebben wij, als modelbouwers, er niet zoveel aan .
daar heb je gelijk in maar ik had duidelijk gevraagt voor een spantenplan.
en van den union diamond heb ik gelijkaardige plannen.
Ik heb al zitten denken om dienne mens op te zoeken die de modellen maakt voor het bedrijf want ieder schip dat gebouwd word daar word ook een model/maquette van gemaakt. Mss dat die persoon ons kan helpen en mss dat hij dienne mens kan helpen die op zoek is naar de plannen van de jerome letzer.